crush op feestje

verwijderd

Vraag of iemand hem je voorstelt? Of ga dicht bij hem in de buurt dansen…
En je kunt ook nog hem een drankje aanbieden (best heel erg cliché, maar goed xD), en gewoon doorgaan met oogcontact zoeken en glimlachen etc. Misschien dat hij je dan opmerkt :wink:
Succes.

Ook niet met vriendinnen ofzo bij zijn groepje gaan staan? Dan komt een gesprek vaak wel op gang…
Know how you feel. Leuke is ook nog dat ik vriendinnen niet durf te vertellen dat ik verliefd op m ben… :frowning_face:

^ Dat

En als hij in gesprek is met een aantal die jij mogelijk ook kent, gewoon meekletsen.

Bied hem op dat feestje een drankje aan en klets met hem

Ik denk dat als je even de zoekfunctie gebruikt, dat je heel veel topics kunt vinden waar allemaal tips in staan.

maar ontopic, ik zou me niet te erg focussen op die jongen. zorg dat je er leuk uitziet en ga eerst een leuke tijd hebben met je vriendinnen. niet overdreven aandacht trekken, maar gewoon veel lachen, beetje dansen en dan tussendoor oogcontact proberen te maken. als jullie vaker naar elkaar kijken, een keer langslopen zonder vriendinnen als je wat te drinken gaat halen en dan een praatje maken haha

verwijderd

Als je oogcontact hebt ook glimlachen enzo en kijken of hij daar op reageert. Als je dan alleen langsloopt en hij heeft een beetje ballen zal hij heus wel iets zeggen. Of anders hem echt goed aankijken als je langsloopt, werkte bij mij laatst ook haha. Toen keken we allebei best doordringend en daarna negeerde ik hem een beetje en kwam hij naar mij toe. Alleen kende ik hem verder niet ofzo, maar voorbeeldje.

verwijderd

iemand?

Ja dat is wel moeilijk. Ik zou voor iets spontaans gaan, niet van te voren verzinnen dus. Misschien staat ie te gapen en zeg je: “Zo, nu al moe?” zoiets, even debiel voorbeeldje haha. Wel handig om iets achter de hand te hebben natuurlijk. Als je echt durft iets van: “Hee ik ben …, ik denk ik stel me even voor want ik zie je nou zo vaak op school.” Of is dat dom? :stuck_out_tongue: Heb hier verder geen ervaring mee ofzo, bij mij gaat het meestal vanzelf ofzo? Ik weet niet. En misschien zitten er in jouw groepje vriendinnen wel meisjes die vrienden van hem kennen zodat je wel in de buurt kan komen bij zijn groepje?

Dat is trouwens ook wel zo, ja.

-

-