Crush op elkaar/relatie + (hyves)flirten met anderen

Persoonlijk heb ik een crush op iemand, diegene ook op mij.
We hebben hartstikke leuke gesprekken en een erg bijzondere band gecreeerd.
Toch lees ik weleens dat hij op hyves op foto’s van vrienden (meisjes) reageerd, van dat ze mooi zijn en/of dat het een leuke foto is.
Dat hij het leuke foto vind is natuurlijk niks mis mee maar dat hij zegt dat het meisje mooi is.
Ik vraag me dan af waar ik dan sta.
Kijk eigenlijk is het geen ‘misdaad’ want wij hebben geen relatie.
Maar hij heeft mij vaak genoeg duidelijk gemaakt dat ik bijzonder voor hem ben.
Dat hij dan zoiets stuurt naar een ander meisje vind ik dan raar.
Misschien doen jullie het zelf ook wel, dat je een crush op iemand hebt maar dan toch nog flirterige opmerkingen plaatsen bij anderen op hyves.
Wat zegt dat over jouw gevoelens voor je crush?

Ook vroeg ik me af wat jullie ervan vinden als je een relatie hebt en je ziet dat je vriend respects en reacties krijgt van andere meiden en hij er dan leuk op reageerd.
Zou dat niks met jou doen omdat je weet dat het toch niks voorstelt of zou je dat stiekem toch niet zo leuk vinden?
Ook hierbij kan het zijn dat je zelf in zoiets zit, dat jij een relatie hebt en je krijgt respects en reacties van andere jongens.
Hoe reageer jij er dan op?

Ik zie dit zovaak gebeuren op hyves, ik vroeg me af wat hoe jullie erover denken?

Te veel vragen.
Te weinig geheugen.

Hij heeft nog niks met je, het zou me wel pijn doen, maar hé zo is 't leven.

Mijn vriendje doet dat ook wel eens bij andere meiden, maar dan vooral ook omdat de meiden het ook bij hem doen.
eerlijk gezegt word ik daar hartstikke onzeker van, en weet er niet zo goed wat ik er van moet denken.

@Caatz0r
Dat begrijp ik.
En het is je vriendje?
Het lijkt me inderdaad verwarringmakend.
Maar ik denk van als je vriendje jou maar meer dan genoeg aandacht geeft, het niet zo erg is.
Dan zou ik denken van; het is maar hyves.

Ik vind er helemaal niks mis mee.
Wat maakt het nou uit of hij mooi meisje enz. reageert.
Wees eerlijk, jij vind sommige andere jongens toch ook mooi?
Oke, misschien geef jij dan niet zo een reacties, maar t komt op hetzelfde neer vind ik.
ik zou hem gewoon vertrouwen hoor, als hij toch zegt dat je bijzonder voor hem bent ?
Oke, als hij nu ook met die andere meisjes krabbelt/smst enz. dan zou het wel erg verwarrend zijn
anders moet je er eens met hem over praten

Dubbelpost.

ja snap dat is vervelend
maar je kan hem niet dwingen het niet te doen.

@FORxTOG
Ja hoor, ik zie regelmatig andere leuke/mooie jongens.
Maar toch heb ik zoiets van dat ik rekening zou houden met hoe ik het breng.
Volgens mij zou ik me gewoon inhouden omdat ik weet dat er al ‘iets gaande is’ tussen een ander en mij.
Kan natuurlijk dat jongens daar anders over denken, over hoe ze reageren, sowieso is iedereen anders.

@angelxb
Nee, zeker niet.
Voor het geval je een vriend hebt en je gaat hem dwingen het niet te doen, komt er al een minpunt bij jou.
Dan gaat hij je alleen maar jaloers vinden, op gegeven moment vervelend en dat kan nog erger worden.
Maar inderdaad, kan erg vervelend zijn.

Zullen we hyves afschaffen?
Net of de wereld al niet ingewikkeld genoeg is… (":

Nou bij mijn vriendje reageren er soms ook wel eens meisjes op zn foto´s. Soms vind ik het van meisjes die ik niet vertrouwen kut ja, maar bij andere meisjes waarvan ik weet dat het gewoon meisjes zijn waar ik ook mee praat zegmaar, vind ik het niet erg. Maar he, bij mij reageren sommige jongens ook op mijn foto´s en dan ga ik niet bij hem zeuren… Dus ach, het is wat je zelf irritant vindt of niet vindt kunnen.

@Anomiep
Ik zat net al te denken dat hyves op zo’n manier wel irritant kan zijn voor veel meisjes. (A)
De wereld is ingewikkeld genoeg, schijnt niet makkelijker te worden ook.
We willen onze liefde gewoon niet kwijt, als we daar nou eens garantie op konden krijgen. :slightly_smiling_face:

@goodgirlsgobad
Het hangt er ook vanaf hoe sterk je relatie is met iemand, denk ik.
Als dat helemaal goed is doen die reacties en respects je niks meer.

Het is dat ik mijn crush een lange tijd niet gezien heb dus ik kan ook niet (meer) zien hoe sterk de band is.

Ik weet niet hoe die jongen die jij leuk vind is. Als hij zo’n zelfde reacties aan jou geeft, dan vind ik het wél erg dom. Maar als hij bij jou specialere reacties geeft, nou dan zegt dat genoeg.
Maar sowieso dat hyves fotos reageren allemaal, daar word je alleen maar onzeker van eigenlijk.

ja het is me vriendje
idd dat denk ik ook,
maar dan maakt mijn zus er een vervelend verhaal van; ‘je kan hem niet vertrouwen etc’ , haha dan heb ik wel mn twijfels.
maar toch, achteraf, ik vertrouw m wel :slightly_smiling_face:
en toch is het $%^&* xD

Het is niet heel raar dat jongens dat doen, maar ik ben echt héél erg jaloers. Als die al naar een meisje kijkt raak ik gefrustreerd xD Dus ik hou er echt niet van.

ik heb geen hyves, dus nergens last van.

Nou en als hij een meisje knap vindt. Kan toch. Iemand knap vinden wil niet zeggen dat je ook met diegene iets wilt. Wij meisjes zitten zo vaak op een terrasje of wat dan ook en als er een knappe jongen langst komt gaan we giechelen en zeggen we hij is knap.
Mijn vriend mag zoveel meiden knap vinden laat hem lekker.

@Caatz0r
Alleen jij kan weten hoe de relatie tussen jullie is.
En als het goed is moet je hem ook goed kennen.
Dus weet je ook wat zulke hyves-acties voor hem betekenen.
Hoogwaarschijnlijk gewoon een pleziertje.
Zolang hij jou maar die extra, speciale aandacht geeft.

@FORxTOG
Hij heeft regelmatig bij mij reacties gegeven.
Maar als hij een foto van mij of iets anders mooi vindt, zegt hij het eerder tegen me op msn.
Maakt dan niet uit of ik het op m’n hyves heb staan, dan krijg ik volgens mij toch niks.
Maar goed, op msn zeggen is ook leuk, hij zegt het tenminste.

Goed idee! Maar ik kan ook weernie zonder. :frowning_face:
Ik zou van die berichtjes ook onzeker worden, maar that’s life:(
Vraag het hem anders…

hyves maakt zoveel kapot
het beste was gewoon om hyves af te schaffen…