Heey leuke meiden!
Ik heb een probleem/dillema. Ik ben verliefd op een jongen uit de vierde. Hij is 17 jaar (bijna 18). Elke keer als ik hem zie krijg ik echt een mini hartaanval en krijg ik het helemaal warm enzo. Als hij mij toevallig aankijkt bij de kluisjes dan smelt ik echt van binnen :")
Ik weet zijn facebook en instagram. Veder ken ik hem helemaal niet… Ook geen vrienden van hem…
Zelf ben ik 14 bijna 15. Ik probeer hem te vergeten omdat hij mij toch waarschijnlijk nog een ‘kind’ vind. Maar dit is gewoon onmogelijk, ik fantaserr altijd weer over hem… Hoe zouden jullie dit aanpakken? Gewoon volgen op instagram? Of is dat te stalkerig? Ik ben hier nogal onzeker over :bored:
ik heb precies hetzelfde
Misschien hem gewoons eens gedag zeggen ofzo, bedoel hij zal je niet bijten meis. En ja is heeeel eng maargoed wellicht kun je daarna gezellig kletsen.
Of als hij je aankijkt naar hem lachen, dan kun je gelijk meten of hij je ziet zitten want meestal lachen ze dan wel terug.
En het is allemaal eng, dat is heeel logisch maar dat komt echt wel goed.
Zelf heb ik ook zoiets soortgelijks, hij in de 6e ik in de 4e. Gewoon van je afzetten, het komt er toch niet van. (in mijn geval) Of op hem afstappen. Succes
Ik had dit 2 jaar geleden. Ik heb er zo lang spijt van gehad dat ik nooit wat had gezegd …
Ik zou gewoon wat zeggen, desnoods met een smoesje van, zit jij niet bij … in de klas? of ben jij niet familie van … ? (oke ik ben niet zo goed in smoesjes)
Desnoods voeg je hem toe op fb en stuur je hem een berichtje.
Probeer in contact te komen.