Crush op een klant

Hey meiden, ik zit al een tijdje te twijfelen of ik mijn verhaal hier moet posten of niet. Ik heb besloten om het toch te doen, want ik heb echt advies nodig.

Ik werk in een supermarkt en een paar maanden geleden kwam er opeens een hele leuke klant bij mij aan de kassa, hij praatte leuk en was heel aardig. Ik zag hem nog een paar keer erna en toen een tijdje niet meer. Ongeveer anderhalve maand geleden zag ik hem opeens weer en sinds toen zag ik hem bijna elke keer dat ik moest werken. Hij komt bijna altijd aan mijn kassa en hij lacht en kijkt altijd zo lief. Elke keer als ik hem zie, is mijn dag weer helemaal goed. Ik merk wel aan mezelf dat ik steeds nerveuzer begin te worden als hij aan mijn kassa komt, al heb ik helemaal geen reden om nerveus te zijn, hij is maar een klant.

Ik heb nog nooit een échte crush gehad op iemand en zeker niet iemand die ik totaal niet ken. Ik zou hem heel graag beter leren kennen, alleen ik heb geen idee hoe. Of nouja, er zijn genoeg manieren, maar of ik dat nou durf. Ik ben bang dat hij mij maar ziet als een van de kassameisjes en mij sowieso te jong vindt, ik ben namelijk 16 en hij is 19 of 20, ben niet helemaal zeker. Ik weet zijn leeftijd, doordat ik zijn ID een tijd geelden heb gecheckt, hierdoor weet ik dus ook zijn naam. Natuurlijk heb ik hem ook al gestalkt op facebook, hij is ook bevriend met mijn broer.

Maar wat kan ik het beste doen? Hem toevoegen op facebook lijkt me ook zo onpersoonlijk. Veel vrienden zeiden dat ik mijn nummer op de kassabon moet schrijven, maar komt dat ook niet heel vreemd over? Ik weet me echt geen raad.

Ik heb dat wel eens gedaan. Ik heb toen mijn nummer op het bonnetje geschreven en we hebben kort daarna even ge-appt. Is verder niets uitgekomen.

Ik kreeg altijd bonnen met msn’s en 06-nummers toen ik achter de kassa werkte.
Gewoon doen

Jaaa goed idee! Gewoon doen :wink: Misschien twijfelt hij wel net zo, en zit hij erover na te denken hoe of wat hij het beste kan doen. Dus ik weet bijna zeker dat hij je zal appen als je dat gedaan hebt =)

Ik heb dat ook een keer gehad… Ik zat met een zieke kater achter de kassa en die jongen begon met praten of ik uit was geweest. Bleek dat hij de DJ was van de disco waar ik was geweest de avond vantevoren.
Daarna op facebook gepraat en whatsapp, nog eens afgesproken maar hij was toch te oud voor me haha

Dus gewoon aanspreken :grinning:

Dankje meiden! Ik denk dat ik toch maar ooit mijn nummer op de bon ga schrijven, al vind ik het idee om dat echt te doen nog steeds eng.

Ik moest net ook weer werken, helaas heb ik hem niet gezien. :frowning_face:

^Kan je niet beter al een briefje met je nummer erop klaar hebben liggen? Dan zien klanten na hem niet dat je je nummer erop krabbelt, lijkt me best awkward namelijk haha.

Ja dat sowieso, haha! Ziet er ook zo raar uit als ik opeens ga schrijven inderdaad :cold_sweat:

^ Misschien dat je van zo’n plakbriefje dat plakrandje eraf kunt scheuren en daar alvast je nummer op schrijven, die een beetje verstoppen en dan als je het bonnetje uitprint zo onopvallend mogelijk proberen dat erop te plakken :stuck_out_tongue:

Kun je niet aan je broer vragen hoe hij hem kent en dat soort dingen? Misschien zijn het vrienden en kan hij bemiddelen (ligt er natuurlijk wel aan wat voor een band je met je broer hebt)

Ah dit ga ik volgen, dit vind ik leuk haha!

Dit idd. Kun je meteen er achter komen of hij een vriendin heeft ofzo :slightly_smiling_face:

Ik weet zeker dat ze geen vrienden zijn haha. Maar ben wel benieuwd waar ze elkaar van kennen, dus misschien dat ik dat toch maar even vraag als hij weer thuis is. Het probleem is alleen dat mijn broer ook bij mij werkt, dus sowieso dat ik dan super snel rood wordt als ik mijn broer me aankijkt als hij aan mijn kassa is. :cold_sweat:

Ik weet 99% zeker dat hij die niet heeft! Facebook he en hij komt alleen in de winkel met zijn ouders of alleen.

Ik ga dit ook volgen! Ben heel benieuwd!

Ah wat leuk! Succes :grinning:

Dankje! :slightly_smiling_face:

Ik hoop dat die zaterdag weer in de winkel is, misschien dat ik dan al mijn nummer kan geven.

Oehh leuk dit haha! Ik volg:)

Ik had eerst ook een crush op een student die vaak (met zijn huisgenoten) bij me aan de kassa kwam! Hem uiteindelijk tegengekomen op Tinder en zo een tijdje gedate, maar of dat nou de beste manier is…
Gewoon je nummer geven! Inderdaad op een briefje klaarleggen en dan in zijn bonnetje vouwen ofzo. Weet bijna zeker dat hij dat een hele stoere actie van je gaat vinden!

Dat briefje met dat plakrandje, ik zeg doen!