Hey meiden, ik zit al een tijdje te twijfelen of ik mijn verhaal hier moet posten of niet. Ik heb besloten om het toch te doen, want ik heb echt advies nodig.
Ik werk in een supermarkt en een paar maanden geleden kwam er opeens een hele leuke klant bij mij aan de kassa, hij praatte leuk en was heel aardig. Ik zag hem nog een paar keer erna en toen een tijdje niet meer. Ongeveer anderhalve maand geleden zag ik hem opeens weer en sinds toen zag ik hem bijna elke keer dat ik moest werken. Hij komt bijna altijd aan mijn kassa en hij lacht en kijkt altijd zo lief. Elke keer als ik hem zie, is mijn dag weer helemaal goed. Ik merk wel aan mezelf dat ik steeds nerveuzer begin te worden als hij aan mijn kassa komt, al heb ik helemaal geen reden om nerveus te zijn, hij is maar een klant.
Ik heb nog nooit een échte crush gehad op iemand en zeker niet iemand die ik totaal niet ken. Ik zou hem heel graag beter leren kennen, alleen ik heb geen idee hoe. Of nouja, er zijn genoeg manieren, maar of ik dat nou durf. Ik ben bang dat hij mij maar ziet als een van de kassameisjes en mij sowieso te jong vindt, ik ben namelijk 16 en hij is 19 of 20, ben niet helemaal zeker. Ik weet zijn leeftijd, doordat ik zijn ID een tijd geelden heb gecheckt, hierdoor weet ik dus ook zijn naam. Natuurlijk heb ik hem ook al gestalkt op facebook, hij is ook bevriend met mijn broer.
Maar wat kan ik het beste doen? Hem toevoegen op facebook lijkt me ook zo onpersoonlijk. Veel vrienden zeiden dat ik mijn nummer op de kassabon moet schrijven, maar komt dat ook niet heel vreemd over? Ik weet me echt geen raad.