Crush op een jongen die waarsch. niks in me ziet

Ik zit echt met een probleem… Het begon allemaal ongeveer 5 weken ofzo geleden. Ik was op weg van school naar huis (lopend) en toen fietste zo een jongen van m’n school ldie me nooit eingelijk opviel angs me. Hij keek zo naar me en omdat ik ook keek hadden we oogcontact… dacht toen nog van haha zal wel. Maar toen die nacht droomde ik over hem en toen ik wakker werd had ik echt iets van wtf… Toen zag ik 'm dus later die dag op school en ik bleef steeds naar 'm kijken en m’n hart klopte steeds heel snel als ik m zag… Toen ik 'm de volgende dag niet op school za omdat ie op kamp was voelde ik dat ik het echt jammer vond en toen wist ik zeker dat ik een crush op 'm had. Maar hij is echt zo een type die mij nooit leuk zou vinden… Geeft me best wel wat down moments :L. Afgelopen nacht kon ik bijv niet goed slapen omdat ike r echt mee zat. En vandaag toen ik van school naar huis ging regende het best wel veel maar dat vond ik juist fijn, omdat ik down was.
Dus mijn vraag is heeft iemand tips om hem te vergeten? :frowning_face:

Jongensjacht :metal:

Dat helpt dus niet. Dan ga je die jongen waarschijnlijk toch alleen maar vergelijken met je crush. Ik denk dat hier gewoon tijd voor nodig is:).

hyves/msn/aanspreken/vragen naar hem/weet ik veel…

Waarom geef je het zo snel op? Misschien vind hij je wel leuk?

probeer het eens? Misschien vindt hij je wel leuk

^ Soms weet je gewoon zeker dat iemand jou niet leuk vindt, en dan is het het niet het proberen waard. En ja, ik heb ervaring:).

Weetje wat het is hij zit altijd bij zo een groep jongens die waarschijnlijk z’n klasgenoten zijn. Maar goed vandaag gingen ze opt bankje tegenover waar ik zat met mn matties zitten. En mn bff zei dat mn crush me aan keek met zo een wtf uitdrukking :L Want ik had m gister op twitter gefollowed en paar dagen geleden op hyves geadd…

Waarom zou ie je daarom WTF aankijken? Misschien vind je BFF hem wel leuk… laat je niet zo ontmoedigen. Take it easy, wss vind ie je gewoon wel leuk. En anders: er zijn meer vissen in de zee.

Waarom zou ie je daarom WTF aankijken? Misschien vind je BFF hem wel leuk… laat je niet zo ontmoedigen. Take it easy, wss vind ie je gewoon wel leuk. En anders: er zijn meer vissen in de zee.

Ik ben het met je eens.

Als je hem op Hyves hebt toegevoegd waarom zeg je dan niet gewoon een keer hoi in het echt? Niet geschoten is altijd mis… ^^

Thanks iedereen :]
Heb besloten om de handdoek nog niet in de ring te gooien! :grinning:

heb ik ook gehad zoiets, bij mij is het helaas niks geworden, vind 'm nogal altijd leuk…
maargoed; heel veel succes ermee, hopelijk krijg je contact met 'm!

Ik snap eigenlijk niet hoe je een crush kan hebben op iemand gewoon door er een keer naar te kijken… Wie weet is het een supergrote eikel die jou zit uit te lachen omdat je hem op hyves toevoegt zonder dat je ooit een woord tegen hem hebt gezegd.

Honestly, ik snap het ook niet echt :L. het was echt zo opeens. Mja op hyves adden is not a big deal though… Want bijna iedereen op school die hyves heeft add iedereen van school. Mja twitter is een ander verhaal. ALs hij me erop zou aan spreken zou ik gwn zeggen dat hij in m’n who to follow lijst stond en ik bezig was met die hele lijst te volgen O:.

Als je de jongen heel vaak ziet lopen, ziet praten en lachen met zijn vrienden en je af en toe iets over hem hoort van andere mensen vind ik het best te begrijpen…

TS: Waarom zou je het niet proberen? Wat staat er in de weg? Ben je bang dat je afgewezen wordt? Dat kan natuurlijk gebeuren, maar als je geen actie onderneemt voel je je ook schuldig dat je nooit hebt geweten of hij je überhaupt aardig zou kunnen hebben gevonden.

Ik heb ooit in een gelijkwaardige situatie gezeten, ik kende hem niet, hij was 3 jaar ouder, ongelovelijk knap, op zijn eigen manier, ambitiues, grappig en later bleek hij ook nog eens heel lief te zijn. :smiling_face_with_three_hearts:

Ik durfte er ook niets mee te doen, maar na een tijdje heeft een vriendin van mij ervoor gezorgd dat we in ciontact kwamen. Daar was ik haar héél dankbaar voor. Helaas is het uitendelijk toch niks geworden, omdat hij het heel druk had met school enzo en hem het leeftijdsverschil in de weg zat.

Maar, wat ik probeer te zeggen is dat niks onmogelijk is! Je moet er gewoon je best voor doen en dan komt het misschien nog allemaal waar jij wil dat het moet komen. Geloof in jezelf!