Crush op dezelfde jongen als vriendin

Ik en een vriendin vinden allebei een jongen leuk, we zijn een beetje geobsedeerd door hem, en eigenlijk is het een soort grapje. Maar ik vind hem wel écht leuk. Ik heb eigenlijk nog nooit een jongen zo leuk gevonden… Maar zij vind hem volgensmij ook leuk… Ik weet nu niet wat ik moet doen want ik ken hem niet echt, hij zit bij mij op school, maar telkens als ik hem zie is zij er ook bij. En ik denk niet dat ik achter hem aan kan gaan als zij hem ook leuk vindt, toch? Ik weet ook niet of ik er met haar over wil praten want ik ben bang dat ze boos wordt of zo… of heel raar gaat reageren, want dat doet ze wel vaker. Wat zal ik doen?

gewoon met hem praten, op msn bijvoorbeeld? laat het niet ten koste gaan van je vriendschap. maar als jij verliefd op die jongen bent, kun je echt wel je best doen om hem te versieren.

hmm ja maar ik heb zn msn niet… ik zit alleen bij één cluster bij hem. Ik wil ook écht niet dat het ten koste gaat van onze vriendschap maar hij is zo leuk… :’)

hmm ja misschien moet ik dat maar doen dan. Zo van: IK BEN ZO VERLIEFD OP HEM! IK ZOU ER ECHT NIET TEGENKUNNEN ALS IK NÍÉT MET HEM ZOU KRIJGEN! en anders breekt zij mn hartje… dus is zij de bitch

:slightly_smiling_face:

(iemand nog andere tips?)

I’m with chanelain :stuck_out_tongue:

Oeh…dat is noegal vervelend. Onderneem geen acties waar ej spijt van kan krijgen en waar je je vriendin mee kwetst. Een vriendschao gaa altijd boven een jongen, want een verliefdheid gaat toch ooit over; je ontmoet een nog leuker iemand etc. Als je er echt mee zit kun je het best met je vriendin over hebben, vraag bijvoorbeeld hoe leuk ze hem vind. Wil je hem echt… misschien helpt het om een andere jongen voor je vriendin te zoeken, just for fun. Lukt dat? Then he is all yours!////Of je wacht gewoon op een andere jongen, want er zullen er nog genoeg voorbijkomen. En tja…wat vind je belnagrijker…je vriendschap of je tijdelijke verliefdheid… Sorry voor dit lange verhaaaltje, heb namelijk hetzelfde probleem

vraag aan je vriendin hoe leuk ze hem vindt
en als ze hem even leuk vindt als jij, allebei iemand anders zoeken!