Crush op collega

Hoi meiden, ik werk nu anderhalf jaar met een collega samen, ik vond hem in het begin al leuk maar twijfelde of het echt mijn type is. Hij heeft omdat ik toen nog 17 was, eens alcohol voor mij gehaald en speciaal thuis gebracht. Mijn fiets gemaakt omdat onze fietsenmaker mega duur is. Een zorgzaam type dus. Alleen weet ik totaal niet of dit persoonlijk is geweest…
Sinds een halfjaar praat ik het mezelf weg omdat we samen moeten werken en straks is het niet wederzijds…

Ik wil hem graag persoonlijker leren kennen en samen afspreken, hem iig laten weten dat ik hem leuk vind maar ik weet niet of ik er voor moet gaan… op het werk flirten is namelijk ook zoiets…

je zegt dat je hem weleens op stap tegenkomt ga dan eens met hem praten. Op het werk flirten is indd niet zo persoonlijk maar ook daar kun je hem laten zien dat je interesse hebt. Je kunt ook heel casual vragen of hij ook naar dat ene feest gaat waar jij naar toe gaat, of vragen voor zijn weekend plannen als jullie samen moeten werken want daar is niets raars aan.