Jaja, ik weet ze er altijd wel uit te pikken.
Hij is 4 jaartjes ouder dan ik ben en hij is errug leuk, maar het probleem is dus: Hij is één van mijn managers. Nou weet ik wel dat hij sinds een tijdje single is maar heel erg veel lef heb ik niet, en ik vraag me af of het überhaupt verstandig is om een poging te wagen? What should I do?
Mochten jullie vinden dat ik het moet proberen: Hoe kan ik hem verleiden op de werkvloer, muahaha?
Ligt eraan, als jij (bij wijze van spreken) vakkenvulster bent en hij manager, denk ik niet dat je heel veel kans maakt. Waarschijnlijk ziet hij jou dan gewoon als ‘iemand uit de vulploeg’.
als je baas is lijkt niet al te handig om relatie te beginnen.
je kan altijd proberen, maar hoe het uitpakt kan heel verrassend zijn.
of het wel zo goed idee is?
het is aan jou
alleen het zo raar idee om met je baas te hebben
Ik zou het niet doen.
Ik snap nooit waarom mensen zeggen dat het niet handig is om een relatie te hebben met je baas… daar valt best mee om te gaan denk ik. Krijg je signalen dat hij jou ook leuk vind? Want anders is het misschien nogal ongepast om wat te proberen.
Ligt er een beetje aan waarvan hij je baas is…
Als je vakkenvult en hij je baas is vind ik t wel kunnen, staat toch heel ver uit elkaar.
Maar als je op een kantoor werkt oid is het wel lastig.
Mijn huidige vriend was eerst ook mijn baas, ik leerde hem via mijn werk kennen. Dat ging dus wel om een kantoorbaan en ik merkte dat het voor ons beiden niet positief was dat we samen werkten (afgeleid vooral) en toen ik dus de keuze kreeg om mn contract te laten verlengen heb ik nee gezegd.
Het is inderdaad gewoon een bijbaantje waar ik hopelijk over iets minder dan een jaartje ook weer weg ben haha.
Geeft hij ook signalen aan jou af en doet hij flirterig? Dan zou je misschien best iets kunnen proberen. Maar veel verwachtingen zou ik er als ik jou was niet van hebben.
Ik zou eerst even afwachten of hij ook flirt met je en op zijn minst geïnteresseerd in je is. Als dat goed zit zou ik t gewoon proberen. Aangezien je toch al plannen had om deze bijbaan niet al te lang meer aan te houden. Succes!
Misschien kun je proberen contact te krijgen buiten het werk om, via facebook eerst ofzo. Lijkt mij verstandiger. Waarschijnlijk zal hij op de werkvloer toch niet reageren op jouw versiertrucs, tenminste als hij professioneel is niet. Daarnaast, iemand zei: waarom is dat niet handig om iets te hebben met je baas? omdat het vaak in bedrijfsregels staat dat je niet relaties mag beginnen met collega’s. Mijn vader heeft een bedrijf, en een secretaresse kreeg een relatie met iemand van de technische dienst. Dit ging een tijdje goed, mijn vader zag het door de vingers, zolang ze de relatie buiten het bedrijf hielden. Maar toen zij gedonder kregen in de relatie leidde het werk hier onder, naar aanleiding daarvan heeft iemand van hun ontslag moeten nemen, de secretaresse in dit geval. Vandaar, wees gewoon voorzichtig op de werkvloer. Probeer het buiten het werk om.
ik heb hetzelfde probleem haha
Upje
Hoi,
ik ging 3 jaar geleden met mijn leidingevende (een echte relatie, niet gescharrel ofzo), en hij was ook 3/4 jaar ouder dan mij. Ik had hem op ‘‘msn’’ toen nog, en op een gegeven moment werd ik uitgenodigd om een drankje te komen doen. Vanaf toen was het raak hihi. Heb een hele leuke relatie met hem gehad, maar eerlijk = eerlijk, op de werkvloer werkte het echt niet… Ik kon hem niet meer serieus nemen als ‘‘leiding-gevende’’ want hij was mijn vriendje :p. Ook werd er geroddeld dat ik voorgetrokken werd, alleen al als hij mij vroeg om de mandjes op te ruimen (ik was cassiere)!? Dat was dus echt niet leuk… Tips? Eerst op het werk met m aanpappen en misschien dat je dan vanzelf contact met 'm krijgt via social media, sms or something.
ligt ook een beetje aan de leeftijd denk ik.
Ik zou er niet aan beginnen…
Volgens mij (en dat is mijn mening) kan dat eigenlijk niet goed gaan op je werk.
In het begin is alles nog leuk en nieuw, maar wanneer jullie elkaar goed hebben leren kennen ga je je toch snel aan elkaar ergeren denk ik.
En dit is voor de andere collega’s ook niet echt leuk. (die zullen het er onderling met elkaar ook zeker over hebben, of over klagen…)
Want je ziet elkaar waarschijnlijk elke dag? en door de weeks is hij dan je baas, maar in het weekend zijn jullie gelijk.
Ik heb er mijn twijfels bij…
En ik spreek uit ervaring.
Maar mocht je er toch voor willen gaan, dan wens ik je wel veeel succes!
Ik werk maar één dagje per week daar…