Crush ontgroenen

Hooooi

Ik word oud geloof ik. Wat is ontgroenen? Ik ken dat alleen in de betekenis van introductie bij een studentenvereniging haha.

Ontgroenen is dat je voor het eerst zoent :wink:

Maar even on topic
Als je hem echt leuk vind, zou dat niets uit hoeven maken toch? Ik heb drie jongens gezoend, een daarvan had achteraf een relatie (niets van gezegd enzo echt kut gewoon drie maanden gedate), maar die kon echt niet zoenen. Achteraf denk ik: zou hij met zijn vriendin nooit gezoend hebben ofzo? Maar oke, ik weet niet hoe oud je bent, maar op mijn leeftijd, 17, zijn er nog veel meer jongens (en meisjes) die nog groen zijn en eens moet de eerste keer zijn toch? :wink:

Ik zou eerst gewoon gaan daten en je hoeft niet gelijk te zoenen toch? Dan kun je tijdens het daten hem al beter leren kennen en dan kom je er ook achter hoe leuk je hem nou eigenlijk echt vind.

^ Thanks!

Wat maakt het uit of iemand nog niet heeft gezoend? Ik kreeg mijn eerste zoen van m’n vriend en het was ook zijn eerste zoen. En, zoals hierboven wordt gezegd, je hoeft niet gelijk te zoenen.

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje oppervlakkig, je vindt iemand toch leuk om de persoon en niet over het feit of hij of wel of niet gezoend heeft? Eens moet de eerste keer zijn… en wil helemaal niet zeggen dat dat slecht is omdat hij geen ervaring heeft.

Ik heb voor het eerst gezoend 8 jaar geleden met mijn huidige vriend, hij was mijn eerste en enigste. Heb nog nooit klachten gehad :wink: Anderen zoenen misschien 100 personen, maar wil niet zeggen dat ze daardoor ook goed kunnen zoenen.

maakt echt helemaal niks uit eerlijk gezegd??? mensen die nog nooit gezoend hebben kunnen natuurtalenten zijn en mensen die al vaker gezoend hebben kunnen vet shitty zijn

dus ach boeiend

Ik snap niet zo goed waarom je hem hierdoor minder leuk zou vinden. Hij heeft nog nooit gezoend, so what? Is toch juist goed? Zou liever een jongen hebben die nog niet ontgroend is als dat hij tientallen wijven heeft gezoend. Als je hem echt leuk vind; ga er gewoon voor

draai het eens om: hoe zou jij je voelen als je hem was