Crush of toch niet?

haii

k weet dus dat er een jongen op mij is, (daar heb k al eens n topic over gemaakt)
ik dacht dus dat k hem niet leuk vond, maar nu begin ik te twijfelen. ik vind m aardig enzo maar soms gwn alleen aardig en soms heb k t idee van meer, want k wil wel graag bij m zijn enzo. (en zeg nou eerlijk, zonder crush is je leven toch ook saai) maaaar, ik weet dus niet of k m nou leuk vind of juist niet?

kan iemand helpen? (dit is trouwens niet mn eerste crush btw, dus heb wel n beetje ervaring)

xx maddie

Allereerst ben ik het niet met je eens. Ook zonder crush, fwb or whatever kun je een ontzettend leuk leven hebben! Dat je iemand van het mannelijk geslacht aardig vindt, betekent niet gelijk dat je ook op diegene verliefd bent. In het leven ga je veel mensen ontmoeten die aardig en/of aantrekkelijk zijn, kort door de bocht gezegd. Ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien dat je een date/chillen idk kunt voorstellen zodat je het kan ontdekken? ← ik weet niet wat bij jou in de omgeving gebruikelijk is. En misschien is het gewoon kalverliefde, maar ook die fase heb je nodig in het leven :-). Succes!!

okii ty voor je tips :slight_smile: (ff k ben 14) en eigenlijk heb je ook wel gelijk, zonder crush kan t leven ook leuk zijn :smiley: