Crush of niet?

Hee meiden,

Normaal gesproken lees ik zelf altijd deze topics en dan merk ik dat het vooral gaat om ‘vinden ze mij wel leuk’ ? Maar nu weet ik het zelf niet meer. Ik app nu een weekje met een jongen, die ik al veel langer ken en vaak in het echt mee heb gepraat, maar nu praten we veel meer en ook serieuzer. Alleen ik vind het heel leuk, maar ik ben heel bang dat ik hem valse hoop geef aangezien ik niet weet of ik hem echt leuk vind of dat het alleen maar een crush is… Dit gevoel vreet mij van binnen echt op en ik weet niet hoe ik hier achter kan komen. Moet ik hem juist negeren en dan kijken of ik hem ga missen ? Of moet ik juist blijven praten, maar wat als hij wil afspreken en ik er nog steeds niet uit ben??

Nog een belangrijk detail: hij is 21 en ik 16…

Ik zou het nog even een paar weekjes aankijken, je praat pas sinds 1 week serieuzer met hem, dan kun je nog niet helemaal goed weten of je hem echt leuk vindt of niet.

Of spreek een keertje af, dan weet je het denk ik ook wel snel genoeg :slightly_smiling_face:

Dankjewel Rapunzel! Nog iemand anders ?

Ik denk niet dat je hem zo snel valse hoop zal geven. Ik ben het met rapunzel eens :slightly_smiling_face:

ik denk dat je het beste kunt uitvinden of je hem echt leuk vind, door af te spreken, en kijken hoe je je daarna voelt. Dan kun je daarna nog zeggen dat het niks wordt, dat je de klik ofzo niet voelde, die dingen gebeuren nou helaas soms. Maar ik denk dat het zonde is als je gewoon op geeft.

Als je echt wil weten hoe je je voelt, moet je hem in het echt zien. En als je het dan nog niet week het gewoon nog even aankijken.

Ik heb afgelopen week 2 dates gehad, en ze waren echt geweldig! Hij is zo lief, leuk, zorgzaam en heeft veel respect voor mij. Nu kan ik niet meer aan iets anders denken, en ik zie hem pas volgende week woensdag/vrijdag weer… Vreselijk om hem zo te moeten missen, maar ik ben ook bang voor wat komen gaat.

Er zit wel een leeftijdsverschil tussen van 5 jaar… Alhoewel ik daar helemaal niks van merk, het is er wel!

Hoe nu verder? xx

Hoezo ben je bang voor wat er nu komen gaat?
En hoezo hoe nu verder? Jullie hebben toch al nog een keer afgesproken?

Ik ben bang voor wat komen gaat, want ik ben wel hartstikke gek op hem en andersom ook. Maar ik ben ontzettend bang om gekwetst te worden en de situatie is ook echt gemakkelijk…

vraag het hem over hoe hij over jou denkt of over “julie”

het leefdtijds verschil moet het probleem niet zijn. het is wel lastiger om het aan je ouders te vertellen.

goodluck dr mee x

We denken allebei hetzelfde over elkaar en ik heb hem afgelopen vrijdag nog gezien, maar ik mis hem echt wel! Woensdag zie ik hem weer, maar toch ben ik bang dat we op een gegeven moment geen gespreksonderwerpen meer hebben ofzoiets?? Meer meiden hier last van? Ook ben ik bang dat het gewoon niet gaat werken, terwijl ik hem wel heel graag zie, vaak aan hem denk en verliefd op hem ben…

Ik denk dat je verliefd bent :wink: jullie hebben toch leuke dates gehad? en het leeftijds verschil daar merkte je niks van, dus why not? gewoon doen
goodluck !

Als je hem morgen ziet, merk je vanzelf of je kriebels in je buik krijgt bij hem :wink:
Je hoeft het misschien niet eens te zeggen/vragen, meestal gaat het vanzelf… Waarom denk je dat ‘het gewoon niet gaat werken’? Door het leeftijdsverschil? Dat hoeft helemaal niet zo’n probleem te zijn :slightly_smiling_face: