crush mist zijn ex

hoihoi, ik ben sinds kort bezig met een jongen, maar nu hoor ik dus van zijn vrienden dat hij zijn ex nog mist. ik maak me hier eigenlijk best wel ‘zorgen’ om? of is dit normaal en naarmate wij elkaar beter leren kennen zal het dan ‘over’ zijn?

Hij heeft vast tijd nodig om over zijn ex heen te komen, dit gaat vanzelf over maar bij de een duurt het langer dan bij de ander. Ik zou nog even rustig aan doen, als hij over zijn ex heen is kan je er werk van maken omdat hij er dan weer voor open staat.

ik zou dit dit ook doen. als hij al weet dat je op hem valt kan je het ook aan hem vragen!

Als het echt zo is dan lijkt het mij dat hij jou gebruikt als een rebound chick… Ik zou afstand nemen van hem. Blijkbaar heeft hij het hoofdstuk met haar niet afgesloten.

Ik zou eerst met hem zelf praten voordat je op het oordeel van een ander afgaat. Mensen willen ook vaak stoken om sensatie te wekken.

Spreek hem er eerst op aan. Als het echt zo is, zou ik inderdaad ook afstand nemen. Jij hebt niks aan iemand die met z’n gedachten nog bij een ander meisje zit.