Crush maar hij heeft een vriendin

Okay dus ik weet dat er al een soort gelijk topic op girlscene staat maar ik moet toch om advies vragen.
Ik vind hem dus leuk en we zitten in dezelfde vrienden groep en als we gaan logeren dan liggen we ook altijd bij elkaar, maar hij heeft een vriendin. Hij heeft haar ontmoet via een onlinesite, ze is een model en ze hebben elkaar pas 1 of 2x keer ontmoet. Maar ze hebben al wel 4-5 maanden. En ik zit naast hem in de klas en hij zit de hele tijd aan mijn been en hij heeft ook toe gegeven dat hij mij leuk vindt…

WAT MOET IK DOEN?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:?

Zucht. Neem aan dat je dit zelf ook wel kan bedenken maar goed:

Niks. Hij heeft een vriendin.

Niks. da’s hetgene wat je moet doen.

Als ie je leuk vind, moet ie het uitmaken en met jou iets beginnen. maar dat is aan hem, jij kan er niets aan doen.
Zou het sneu vinden voor de vriendin als 1 van jullie 2 stappen zetten zonder haar eerst los te laten.

Ja dus? Wat een kut excuus zeg. Dan weet je toch ook direct dat het geen trouw persoon is dus waarom zou je er dan überhaupt iets mee willen

Uh, hoe oud ben je eigenlijk?

What he does to her, he will do to you.

Bespreek het, vraag of hij je leuk vind. Zo ja, laat het er over praten met z’n vriendin. Het is mij overkomen (mijn vriend dumpte me) dus ik spreek uit ervaring.

Niks doen, jij zal het toch ook niet leuk vinden als je met een jongen hebt en een ander meisje zit met hem te flirten. Zelfs als hij het zelf “uitlokt”.