Crush leren kennen

Okee… Ik vind dus een jongen leuk!! Hij zit bij mij zus in de klas( zij gaat niet heel veel met hem om) en zit een jaar hoger!! Ik heb hem op messenger aangesproken en hij reageerde opzich best positief!! Ik zie hem heel vaak op school en ik zie dat hij af en toe kijkt maar ik krijg nooit de gelegenheid om hoi te zeggen of te glimlachen!! Ik weet niet zo goed hoe ik dit aan moet pakken!! Vind hem echt heel leuk… Nu is het zo dat ik hem dus al 2 x op messenger een bericht heb gestuurd en hij nog niet is begonnen!! Die berichten waren dan ook vragen Van mij waar hij opzich wel uitgebreid op antwoorde maar waar je niet verder over kan vragen!! Maar ik wil ook niet stalkerig overkomen en hem nóg een bericht sturen!! Maar ik weet ook niet helemaal of een jongen het leuk vind als een meisje hem aanspreekt! Wat is jullie ervaring hier mee? Ik zou hem dus beter willen leren kennen zonder dat het stalkerig en awkward overkomt!! Dus hoe zal ik het aanpakken? Nog een bericht sturen of iets anders?..

Super goed dat je zelf al initiatief hebt genomen. Durft niet iedereen!

Misschien kun je het nu even afwachten en probeer juist als je hem ziet te beginnen met een keer hoi zeggen. Wie weet kom je hem een keer tegen in de kantine en kun je een praatje houden. Contact op messenger is goed, maar in real life nog veel beter! Als je gewoon aardig doet kom je echt niet over als een stalker ;-). Wees niet meteen te flirterig, dat kan later altijd nog als je weet of hij ook geinteresseerd is