crush is weer vrijgezel

twee jaar geleden begon ik een jongen leuk te vinden, maar vlak daarna kreeg hij een vriendin. ik kende hem al wat langer en had random al eens met hem gezoend, zoals dat wel eens gaat. ongeveer een jaar nadat hij een relatie kreeg ging het ook weer uit voor 3 maanden, in die tijd heb ik 1 keer met hem gezoend en kreeg ik wel aandacht van hem (ik zie en ken hem alleen van het uitgaan). en nu weer, bijna precies een jaar geleden, is het uit met diezelfde vriendin. (waar ik een ongelofelijke hekel aan heb)

dat is in heel kort het verhaal…
maar,
wat moet ik nu doen? ik blijf het gewoon een leuke jongen vinden, maar ik weet niet goed wat ik ermee aan moet. zaterdag zie ik hem als het goed is weer, maar ik kan met hem niet echt een goed gesprek voeren; ik zeg random dingen, maak het awkward en de helft van de tijd kap ik het gesprek af (waar ik dan achteraf weer spijt van heb natuurlijk haha!)

hoe moet ik dit aanpakken en heeft iemand verder nog tips omtrent gesprekken voeren?

niemand :sob::muscle:

ik zou dit even rusten,

laat die jongen eerst wat verwerken en het is nogal bruut om meteen op hem te springen als het net klaar is…

als je hem terug ziet, wees gewoon casual, wees gewoon een vriendin zonder enige bedoelingen.

Maak een keer een praatje, dwing jezelf niet meteen teveel op. Je ziet vanzelf wel of hij interesse toont. (Je mag wel laten zien dat je bestaat natuurlijk :wink: )

Ik zou niet meteen bovenol hem springen maar eerder gewoon gezellig praatjes met hem maken. Socializen zonderd at je het gesprek afkapt.

Gewoon een keer gaan praten :blush:

Dit en wat _Sproetjes zegt.

Jezelf absoluut niet opdringen, dat heeft echt geen zin. Daar schrik je een jongen alleen maar mee af.
Je kan gewoon gezellig doen en een praatje maken en laten zien dat je wel in het geïnteresseerd bent, maar niet overdrijven.
Gewoon leuk praten, dan zie je vanzelf hoe hij op jou reageert.