Crush is verliefd op mijn vriendin. (redelijk lang verhaal

Nou Ik ben dus verliefd op mijn crush en ik ken hem al best lang enzovoort…en ik ben uiteindelijk wel verliefd op hem geworden…Alleen is het zo dat ik het gevoel heb dat hij valt voor mijn vriendin. Mijn vriendin merkt er niet echt veel van…ze is best sloom wat dat betreft + ze heeft een soort van relatie met de vriend van mijn crush. maar je kan zien dat hij voor haar valt vanwege het feit dat hij altijd heel pijnlijk naar hun staart als ze zoenen ,hij plaagt mijn vriendin ook vaak enzovoort, en hij doet ongeveer wat hij bij mij doet…maar bij andere mensen doet hij niet zo… Weer andere mensen zeggen dat hij me wel ziet zitten… En ja…voor mijn gevoel ziet hij me als gewoon vrienden. Hij steelt alleen mijn mobiel altijd en dan knuffelt hij me zo dat ik niet bij mijn mobiel kan. En vind zo’n beetje alles grappig wat ik zeg…(ik ben word normaal bekeken als hyper of raar) en kijkt me vaak aan of staart naar me…ookal kijk ik naar hemof dan als ik iets ‘grappigs’ doe/zeg dat hij lacht en mijn blik zegmaar probeert vast te houden…Ik ben echt in de war… What should i do??..

Hmm… praat met hem, als hij je vriendin leuk vind dan maak je het gewoon uit.
Er zijn genoeg andere leuke jongens op de wereld! :wink:
Succes!
xx

Hoe moet ze iets uitmaken als ze niet eens iets hebben?.. ^^ LOL

Ik weet niet of hij je leuk vind maar misschien moet je stappen ondernemen? (afspreken ect.) dan ben je hem een stap voor!

Ja je moet gewoon een keer met hem afspreken!

O sorry, ik dacht dat je iets had met hem ;o

Maar wat LOVEforSPN zegt.

Ga met hem een paar x afspreken misschien kun daarna daaruit is concluderen (?) :")

Ik vermoed dat jouw crush gewoon vriendelijk is tegen jouw vriendin…Ze heeft wat met zijn vriend dus hij gaat automatisch heel vriendelijk zijn tegen haar en misschien ook wel omdat het jouw vriendin is.

Trouwens, sommige vrienden van me staren ook als ik en m’n vriend zoenen. Dat gaat meer om ‘Ik wou dat ik ook zo iemand had.’ of ‘Oh, wat zijn ze schattig.’ ( dat is wat ik van hen hoor.)

Een goede raad voor jou is : stop zelf met staren naar hem en onderneem actie. Vraag 'm uit!

^ Dankjewel! , Ik zal jullie op de hoogte houden (na de vakantie pas want ik gaa maandag weg en heb huisarrest dus kan voorlopig niet naar buiten)