Crush is gay maar durft er niet overuit te komen?

Ok

Ik denk eerlijk gezegd dat hij gewoon nog wat onervaren is op het gebied met meisjes en daarom niet echt het voortouw durft te nemen. Dit wilt dus niet zeggen dat hij homo is. Ik zou gewoon door gaan op jouw tempo en dan merk je vanzelf wat zijn bedoelingen zijn.

Als mijn zwager niet al ruim 17 jaar samen zou zijn met mijn zus zou je ook denken dat hij gay was. Zijn gedrag hoeft niet veel te betekenen, ik ben het eens met wat Empress zegt.

Ik vind het nogal snel besloten dat je denkt dat hij homoseksueel is. Zo als je al aangaf, zijn laatste relatie was toen hij 12 was, dat zou goed kunnen dat hij nog nooit met een meisje heeft gezoend, en ik denk dat hij gewoon erg verlegen is en nog niet zo veel ervaring heeft op dat gebied.

Ik vind het eigenlijk best wel bullshit dat je hier over nadenkt. Hij vindt je toch gewoon leuk? Zo lang hij jou niet vertelt dat hij misschien wel homo is hoef je daar niet vanuit te gaan volgens mij.

Jemig. … er zijn ook gewoon jongens die liever niet over 1 nacht ijs gaan. Het hoeft echt niet te betekenen dat hij homo is alleen omdat hij je na zoveel dates niet zoende. Misschien wilde hij voor jou niet te snel gaan. Misschien is hij gewoon niet ervaren met meisjes dus doet hij het rustiger aan. Laat je niet zo lijden door wat anderen denken over hem. Als hij je als dekmantel zou gebruiken zou hij het niet zo subtiel en lief aanpakken. Ik denk eerder dat jij je vooroordelen een beetje moet laten varen.

Ik ben het eens met het bovenstaande!
En anders bestaat er ook nog zoiets als bi?

Sorry, maar het is echt belachelijk dat je meteen aan zijn seksualiteit twijfelt als hij je niet meteen wilt zoenen. Ten eerste is dat zijn zaak en heb je daar niets mee te maken, en ten tweede is het echt vreemd dat je dit als aanleiding ziet dat hij homoseksueel kan zijn.

Misschien moet je eerst nog even leren over seksualiteit voordat je een relatie met iemand krijgt.

Waarom heb je gezegd dat je meer tijd nodig hebt, je vond hem toch al maanden leuk?
Heb je dat gezegd omdat je denkt dat hij gay is?
Ik denk eerder dat hij wat verlegen is. Zet het van je af en laat iedereen praten.

what
the
fuck

Hij vroeg je verkering, waarom wees je hem af? Ik vind het heel raar dat er gedacht wordt dat hij homo wordt. Hij heeft al sinds zijn 12e geen relatie gehad, hoe maakt dat hem homo? Hij heeft toch een geen relatie met een man gehad? Ik zou hem nu meteen weer verkering vragen voordat hij denkt dat je geen interesse in hem hebt.

Jongens kunnen toch ook onzeker zijn… hoeft niet persé te betekenen als hij je niet wilt zoenen dat ie homo is. Zou toch wat zijn.

Inderdaad! Hij is gewoon onzeker en verlegen. Heeft niets met homo zijn te maken. Anders gaf hij jou nooit zoveel aandacht. Als jij hem echt leuk vind, accepteer hem hoe hij is!
Nu heb jij hem gevraagd om wat tijd om erover na te denken of jij zijn vriendin wil zijn, wat hem natuurlijk alleen maar onzekerder maakt! Als jij hem echt leuk vind, laat hem dan niet wachten en zeg gewoon ja! Dan is de duidelijkheid er voor hem en gaat het voor hem ook allemaal een stuk makkelijker.

haha wtf doe jij dom

vanaf hoeveel jaar single ben je gay? Want dan weet ik wanneer ik in een lesbienne verander namelijk

Jij bent gewoon lesbisch denk ik. Want ja, je hebt nee gezegd toen hij vroeg of je zijn vriendin wilde zijn, dus…

HAHAHAHAHHAHAHA you made my day :grinning_face_with_smiling_eyes: