Crush is een player...

Ik was sinds oktober met een jongen aan het praten, elke dag heel veel. Het klikte tussen ons en ik ben zelfs een keer bij hem thuis geweest. In de eerste maanden dat we een soort van bezig waren hoorde ik van een vriend van hem dat ie met iemand anders bezig was. Hij is was dus gewoon de player aan het uithangen. Ik dacht het zal wel, ik was toen nog nog niet verliefd op hem
Sinds een maand of twee praat hij niet meer elke dag met me. Dat vond ik wel naar want ik was toen wel verliefd op hem, maar we praatte nog wel af en toe. Vandaag kwam een vriendin naar me toe en zei dat hij iedere dag met haar praat. Sinds ongeveer een maand of twee. Ze weet dat ik hem leuk vind en zei dit daarom tegen me. Ik dacht oke hij vindt haar leuk ik kap er wel gewoon mee.
Wat hier raar aan is, is dat hij vorige week aan mij vroeg of ik wilde gaan chillen bij vrienden en datzelfde aan haar vroeg maar dan een andere keer. Zij vindt hem niet leuk.
Met mijn vriendin waar hij nu mee praat en mijn beste vriendin zijn we een plan aan het verzinnen om hem een soort van voor schut te zetten. Dit klinkt misschien overdreven maar 1) het kan aan mij liggen maar als je met iemand bezig bent doe je dat toch niet met meerder tegelijk? 2) we willen niet zijn leven kapotmaken gewoon een klein grapje ofzo.
Hebben jullie misschien een plan of een klein grapje om te zorgen dat ie zich even beschaamd ofzo voelt?
En als je vind dat ik overdrijf en het anders moet aanpakken laat het me gerust weten.

Ik zou me er niet eens druk om maken en doorgaan met je leven. Nu verlaag je je naar zijn niveau en dat wil je niet

ah joh, lekker uit de buurt blijven.

Een leuke grap zou wel grappig zijn opzich, Zou alleen niet weten hoe.

We zouden gewoon een grapje willen uithalen om te zeggen met ons moet je niet sollen, om te zorgen dat ie zich even gaat schamen want we vinden dat hij dat eigenlijk wel verdient…

Zorg ervoor dat hij met 1 van jullie 2 afspreekt (het beste ergens buiten) en kom dan met z’n tweeën of met drieën (dus jij, die ene meid waar hij ook naar stuurt & je bff) en kijk hoe hij reageert. De rest moeten jullie maar zelf bedenken aangezien jullie hem kennen.

Ik snap wel waarom die anderen zeggen dat je het niet moet doen, maar die jongen moet ook zien dat wat hij doet gewoon erg is. Maar hierna moet je hem wel gewoon los laten en je komt vanzelf een leuke jongen tegen! :slightly_smiling_face:
Alleen zorg er ook echt voor dat het zo’n awkward moment wordt en dat hij niet echt vernederd wordt, want dat is gewoon laag als jullie hem echt zouden vernederen. Maar van wat ik lees wat dat ook jullie plan, om hem een klein lesje te leren.

Jullie hebben niks dus hij kan praten en doen wat ie wilt. Ik zou hem niet voor schut zetten dat is wat kinderachtig.

Doet me denken aan John Tucker Must Die. :'D

Dat van dat grapje is inderdaad een beetje kinderachtig… Maar why not.
Ik zou het gewoon doen eigenlijk, een beetje dollen kan geen kwaad. Het is misschien een idee om hem met één van jullie te laten afspreken, en dan ervoor zorgen dat je andere vriendin ‘toevallig’ langsloopt, jullie ziet, en een beetje ‘boos’ speelt, waarna jullie allebei gewoon in lachen uitbarsten.