Crush in love met mijn beste vriendin!? 😭

HELP!
Ik heb een crush oo een jongen alleen heeft hij een crush op mijn beste vriendin​:sob::sob:
Ik wil hem vragen maar ik weet niet hoe kan iemand mij tips geven hoe ik hem verkering kan vragen :heart_eyes::sob:
Hij is echt heeeel leuk en ik simp elke dag op hem dat ie naast me ligt enzo please!
Geef me tips hoe ik hem vk kan vragen
Alvast bedankt💗

Hee,
maak een brief? Zeg het tegen je vriendin dat je hem leuk vind misschien kan zij je dan helpen.

sterkte

kuzzies June

Hij is al verliefd op een ander, dat kun je niet zomaar laten verdwijnen die gevoelens. Je mag zelf weten wat je wilt zeggen tegen hem maar ik zou niet veel verwachten.

Goeie! Alleen…
Iedereen vind me dan raar :sob::heart:

^^Waarom vindt iedereen je dan raar? Toch niet iedereen hoeft te weten dat jij een brief schrijft? Ik heb ook een brief geschreven aan mijn crush toentertijd en hij heeft het niemand laten lezen. (En we gaan volgende maand samen wonen :smiling_face_with_three_hearts:)

Oh my God! U heb mijn dag gemaakt!dunku danku ik ga nu zeker een brief schrijven :smiling_face_with_three_hearts::kissing_heart:

oee meid , t blijft zijn gevoelens voor je beste vriendin natuurlijk , je kunt bevriend met hem raken en dan hem vragen! Ik was helaas te laat met het vragen van vk dus doe het snel maar! right person wrong time.

Super leuk!! :heart_eyes: