crush heeft met mijn zus gezoend

Ik zou niks van je zus aantrekken.
Als jouw crush voor je gaat waarom niet.

Ik vind echt dat jouw zus verschrikkelijk moeilijk doet. Kom op zeg, ze heeft 1x met hem gezoend, 4 jaar geleden! Zij heeft al jaren een vriend, dus die jongen doet haar niks meer. Als ze nou hele erge ruzie hadden gehad, oke. Maar tot zover wij weten hebben ze alleen een keer gezoend. Ik zou er voor gaan. Eerst met hem praten, etc. Misschien word het niks, en vertel jij het aan je zus voor niks dus. Kijk eerst maar hoe het met hem loopt!

Agree. Ik zou ook echt zoiets hebben van; get over it. Gewoon er voor gaan!
Tenzij blijkt dat ze meer verleden met hem heeft dan wij nu weten, maar ligt er ook weer aan wat voor verleden.

Ik zou wel aan de gevoelens van je zus denken ( Ik neem aan dat zij ook van hem heeft gehouden ) en als ze je verkeerd heeft begrepen vraag het anders nog eens :wink:

Die zoen was met carnaval en betekende helemaal niks, 30 seconden zoende ze alweer met iemand anders. Ze zei zelfs dat ze het alweer vergeten was. Ze vind het gewoon niet ‘‘horen’’. Dat kan ik wel begrijpen maar kom op het is 4 jaar geleden en het betekende niks. Ze heeft ook al 3 jaar een leuke vriend! Het zou geen probleem moeten zijn, alleen een beetje raar voor haar, dat snap ik ook wel maar dat zou ze zo overheen moeten zijn als wij elkaar leuk vinden (oke ik denk weer een beetje te ver vooruit)

Maar omdat ze eerst dus best pissig werd toen ze me verkeerd begrepen had, durf ik dat echt niet tegen haar te zeggen. En ik vraag me ook gewoon af of hij het als een probleem zou kunnen zien. Ik ben het zusje van iemand waar hij ooit mee heeft gezoend, zou hij het als een probleem zien denken jullie?

Het was een eenmalige zoen met carnaval, die niets betekende. Dat vind ik wat anders dan dat ze een tijdlang met elkaar gehad hebben ofzo.
Ik zou hem gewoon toevoegen op facebook, rustig kijken hoe het gaat (straks valt hij vies tegen in het echt en heb je stress voor niets gehad) en als het echt serieus begint te worden, nog eens met je zus gaan praten.

Oh en tegenover je crush niet elke keer over je zus en die zoen beginnen. Dat was toen, nu is nu. :slightly_smiling_face:

Jaa dat was de precies mijn plan zegmaar haha. Brb toevoegen op facebook, ook al is er niks engs aan. Toch bedankt, het voelt als een soort bevestiging dat mijn plan niet slecht is snapje haha!

Upje: hij heeft hem geaccepteerd :flushed:

Ze overdrijft echt. Ik vind veel dingen ook niet kunnenpartner. Maar 1x kussen is echt zo onschuldig.

Je zus overdrijft, maar jij loopt wel heel hard van stapel.

Dit.
Praat eerst eens grondig met je zusje over jouw dilemma, misschien heeft die jongen haar ooit hard gekwetst?

Uhm oke, ik snap de reacties wel dat familie voor gaat enzo. Dat vind ik ook.
Maar ik vind het behoorlijk overdreven als ze ooit 1 keer met hem heeft gezoend en al 3 jaar een relatie heeft met een ander…

Vind ik ook. Tenzij je zus en je crush iets meer gehad hebben natuurlijk, hetgeen je niet weet. Maar als het gewoon bij 1 stomme kus is gebleven dan hoef je je daar echt niets van aan te trekken.

Maar misschien praat je er dus beter nog eens over met je zus.

Agree.

Je loopt op de zaken vooruit want het is helemaal niet gezegd dat jij iets met hem gaat krijgen maar ik zou met je zus gaan praten. Als ze geen goede redenen heeft dat jij niks met hem zou mogen beginnen en je vind hem echt leuk zou ik gewoon kijken hoe het loopt met de jongen

Sorry, maar ik vind dit nergens op slaan van je zus. Ze heeft een vriend en het was 4 jaar geleden.