Crush heeft date

Sorry dat ik er weer een topic over open, maar ik ben radeloos. Het gaat over mijn crush die leuke collega.
Hij vertelde vandaag dat hij een date had met dat 14 jarige meisje, morgen. Ik helemaal balen natuurlijk, want ik vind hem al een hele tijd leuk. Maar vandaag dacht ik wel weer dat hij stille hints had, lang aankijken, opmerkingen van dat zou ik héél lief vinden etc.
Ook al mijn andere collega’s zeggen, al weten ze niet dat ik hem leuk vind, dat wij zo goed bij elkaar passen etc.
Wat moet ik nu doen?:face_with_raised_eyebrow:

Tja eh, niets? Je kan niet zo veel doen als hij met een ander meisje gaat daten, he. Blijkbaar vindt hij haar leuk, daar kan je verder niet zo veel aan veranderen.

Niks, als hij morgen op een date gaat dan kun jij dat niet tegenhouden. Vraag 'm volgende week of zo een keer of hij een drankje wil pakken?

Niets. Ik zou je niet jaloers gaan gedragen of hem van de date af praten o.i.d. Wacht gewoon eventjes af hoe die date verloopt, als het leuk is, kun je toch echt alleen blij voor hem zijn. En anders is het een mooi moment om een move te zetten, want zoals je nu ziet, als je niets doet, gaat hij misschien met een ander meisje.

Het vreemde vind ik dus ook, hij is 17 en zij 14, en tegen mij loopt ie te roepen dat ze zo irrtant is etc etc etc.
O ja, donderdag wel slotdagfeest met hem.

Ik zou je maar niet te veel aantrekken van wat hij tegen jou over dat meisje zegt of wat collega’s over jullie zeggen. Hij gaat met haar daten, dus blijkbaar ziet hij wel wat in haar. Tja, lullig maar pech voor jou.

Niets. Hij vraagt haar niet voor niets mee uit, dus dan zal hij haar wel leuk vinden.

Nee het zit zo. Een collega heeft tegen haar gezegt dat hij hem leuk vind en andersom ook.
Volgens hen heb ik nu 2 opties:

• Heb nu sms’en dat ik hem leuk vind, en hopen dat het wederzijds is.
  • Niks doen en hopen dat het niks wordt maar dat het misschien wel te laat is.

Vraag raad in je vorige topic. Je hoeft echt niet steeds opnieuw een topic aan te maken, als iedereen dat zou doen is het hek van de dam.

hhmmm smsen kan altijd… de enige die je daarmee kunt kwetsen ben jezelf als hij zegt dat hij je niet leuk vindt. Dus dat vind ik eigenlijk wel een goed idee. Nee heb je, ja kun je krijgen. Succesxx

Sorry zit zo in de stress. Ik kan even niet helder meer nadenken.

Niet sms’en dat je hem leuk vindt.
Ga eerst eens wat met hem doen voordat je iemand daarmee overvalt. Bovendien is het ongelukkige timing met die date morgen. Maak je niet druk, mensen daten…

Maar ik ben zo bang dat het dan te laat is.

als hij jou leuk vindt veranderd dat niet binnen een dag, mss wilde dat andere meisje super graag wat met hem gaan doen (zeker aangezien ze nog zo jong is :slightly_smiling_face:) en wilde hij haar niet kwetsen… dat weet je niet. maar als je het zeker wilt weten kun je altijd smsen… dan heb je wel duidelijkheid en weet je waar je aan toe bent. maar bereidt jezelf wel voor om te horen te krijgen dat hij je niet leuk vindt anders komt het hard aan. xx

Ik heb hem dus gesmst dat ik hem leuk vind etc. nog een heel verhaal er omheen, maar geen zin om het over te typen :stuck_out_tongue:
Alleen hij antwoord nog niet. Dadelijk slaapt hij al :open_mouth:

stoer van je dat je dat durft :slightly_smiling_face: ik zou het wel willen maar waarschijnlijk niet durven, bang voor het antwoord -.- laat maar weten als hij antwoord… ben ik wel eens benieuwd:p ik hoop echt dat hij jou ook leuk vindt anders zuigt het echt!

Doe ik. Maar ik ben zooo bang dat hij of al slaapt en dat ik dus morgen vroeg pas antwoord krijg, en dus de hele nacht niet slaap :stuck_out_tongue: Maar ikben ook bang dat hij nee zegt. Maar ik dacht de laatste paar werken wel hints te krijgen, dus ik hou hoop :grinning:

weet een van je vriendinnen dat je hem hebt gesmst?

Ja 2. En de collega die dat meisje en mijn crush heeft gekoppeld weet het ook. Hij voelt zich echt lullig nu.

hahaha okee gelukkig dan kunnen ze je een beetje opvrolijken vannacht :slightly_smiling_face: