Crush heeft al een vriendin

Ik vind een jongen uit uit m’n klas, maar ik probeer hem te vergeten, omdat hij al een vriendin heeft.
Dat vergeten gaat alleen niet zo goed, want:

• als ik in m’n eentje in de aula zit, komt hij van zichzelf bij mij zitten.

• hij kijkt steeds naar me tijdens de pauzes, M’n beste vriendin heeft dit ook door.

• Hij probeert steeds naast me zitten waar het maar kan: bij mediatheek gaat hij expres achter me staan (we krijgen een nummer op volgorde en de computers staan op nummervolgorde) zodat we naast elkaar kunnen zitten

• vandaag hadden we gym en ik gym niet mee want dat mag nog niet van de fysio. Tijdens de uitleg van de leraar zat ik alleen op een bankje achter de klas. En terwijl de leraar ging uitleggen, draaide hij zich steeds om om naar me te kijken. 1x had ik het door, toen knikte en lachte hij ook naar me

• en hij vroeg een x aan mij waarom ik geen insta heb.
    Ik zei: omdat ik daar niet zoveel mee heb en ik vind mezelf nooit mooi op fotos staan.
    Toen zei hij: oh oke jammer, want je bent echt een mooie meid. En dat mogen best meer mensen weten.
    Ik geloofde gwn niet dat hij dat heeft gezegd, omdat hij al een vriendin heeft!

Gebasseerd op dit, zouden jullie denken dat hij me leuk vind? En weten jullie wat me kan helpen om hem te vergeten?

Alvast bedankt voor het lezen xx

Omdat hij een vriendin heeft moet je er niet teveel aandacht aan schenken. Hij kan je ook gewoon als een goede vriend zien en ga geen spoken zien

Dit. Als ik alleen de titel van dit topic al lees is het enige wat ik wil zeggen: Vergeet het

Oke Thnxx voor jullie reacties

Hoe oud ben je?\

15

En ff voor de duidelijkheid, het is niet dat ik de hele tijd aan hem probeer te plakken. Ik probeer hem juist te vergeten, maar dat gaat niet zo makkelijk door de bovenstaande punten.

Nee maar ik heb wel het idee dat je deze punten je in jouw hoofd haalt want dit zijn echt dingen die je alleen ziet als je erop let

En wat als hij met jou zou hebben en een ander meisje zou hem leuk vinden en achter hem aan gaan? Ook niet bepaald leuk he. Heb respect voor zijn relatie en laat hem met rust, ookal zoekt hij volgens jou wel aandacht. Als je iemand leuk vind denk je al heeel snel dat iemand je extra aandacht geeft, terwijl dat helemaal niet het geval is.

Ja, dit inderdaad.