crush gelukkige verjaardag wensen?

Hallo

Ik heb hier al eens eerder een topic geplaatst. Toen ging het erover dat ik in 1 les (1 keer per week) samen heb met een leuke jongen. Maar ik wist niets over hem, geen naam, ik wist niet welke richting hij deed (nu nog steeds niet). Zijn naam weet ik ondertussen wel. Ik heb hem toegevoegd op facebook. In het vorige topic kreeg ik de tips dat ik eens een gesprek moest aangaan met hem tijdens of na de les. Maar aangezien we in een aula zitten en we nooit naast elkaar zitten ging dit nogal moeilijk. Dus ik voegde hem toe op facebook. Ik had gehoopt dat hij met mij een gesprek zou beginnen op facebook. Ik had namelijk het gevoel dat hij ook naar mij keek in de les en dat hij ook oogcontact probeerde te zoeken. Vandaag is hij jarig, zou ik hem nu proficiat wensen op facebook of niet? Of zou ik hem gewoon met rust laten?

Waarom niet … Ik heb soms ook onbekendes die me feliciteren. Zeg het gewoon

Waarom niet? Je hebt niks te verliezen toch.
Iemand feliciteren op Facebook stelt overigens niet eens veel voor anyway.

Ja gewoon doen

Een felicitatie van iemand is altijd leuk, of diegene je nou leuk vind of niet, gewoon doen dus!

Gewoon die felicitate sturen!
Misschien wel bij “Gefeliciteerd!” er nog iets bijtypen van “ik hoop dat je een leuke dag hebt” of “Leuke cadeautjes gekregen?”. Dan laat je een beetje interesse zien, want “Gefeliciteerd!” schrijft zowat iedereen.

Ik zou hem gewoon feliciteren inderdaad en dan kun je als je weer les hebt(of anders op facebook later) aan hem vragen of hij een leuke verjaardag heeft gehad, heb je gelijk een reden om een gesprek met hem aan te gaan (:

haha zoals iedereen zegt gewoon feliciteren :grinning:!

hihi ben nieuw op dit forum :slightly_smiling_face:

Ja gewoon feliciteren.
Het is niet alsof je iets heel raars zegt ofzo. Het is maar een felicitatie (’:

Feliciteren ! Je kan er niks fout mee doen en je hebt superveel kans dat er een gesprek op gang komt :slightly_smiling_face:

Ik weet niet wanneer jullie samen les hebben, maar je zou ook dan kunnen vragen of hij een leuke verjaardag heeft gehad. Moet het wel binnen nu en twee dagen zijn anders is het te laat.