Crush gaat verhuizen

Heey,

Ik ben nieuw hier op Girlscene,dus ik weet nog niet zo goed hoe dit allemaal werkt,maar ik voel me dus heel erg rot. Mijn crush woont bij me in de straat en hij gaat dus verhuizen. Ik heb een heel plan bedacht om deze zomer mezelf te gaan laten zien,hem laten zien hoe ik ben en dat ik leuk kan zijn (want altijd als hij in de buurt komt wordt ik rood en kijk ik snel weg) Nu heb ik daar dus geen zin meer in omdat hij toch gaat verhuizen. Ik voel me zo rot,ik kan er niks aan doen en dat is nog misschien nog wel het meest rot. Ik ken hem al heel lang,ongeveer 4 jaar. Hij gaat ver weg wonen,ik zit ook al niet bij hem op school.

Ik zou graag een peptalk willen hebben,of weten wat ik zou kunnen doen!
Heb al veel lieve adviezen hier voorbij zien komen op Girlscene!

Xx Saar

Probeer hem uit je hoofd te zetten. Kans is ook groot dat je hem nooit meer gaat zien, aangezien je zegt dat hij ver weg gaat wonen en hij niet bij je op school zit. Succes! :sob::muscle:

Hoe moet ik dit doen? :sob::muscle:
Ik ben al zo lang verliefd…
Ik wil hem niet kwijt,ik wil niet dat ik hem nooit meer ga zien.
Wat kan het leven toch kut zijn!

Het lijkt nu even kut, maar over een paar maanden ben je hem waarschijnlijk weer allang vergeten. Probeer jezelf bezig te houden en niet de hele tijd aan hem te denken.

Probeer inderdaad veel afleiding te zoeken. Het komt wel goed. :sob::muscle:

Misschien moet ik hem voordat hij weggaat toch wel laten zien hoe ik kan zijn,zal ik dat doen? Dat plan voor in dezomer? :hugs:

Je zou je plannetje nog wel kunnen uitvoeren, ik bedoel, je hebt het niet voor niks helemaal uitgedacht. Je hebt wel het probleem dat het nog moeilijker wordt om afscheid te nemen als je plannetje gewerkt heeft, daar moet je mee om kunnen gaan.

Ik zou het niet doen. Dan steek je al die moeite in hem en word je daarna teleurgesteld, omdat hij weg is.

Ik wil het wel graag nog wel uitvoeren,want ik denk dat als ik het niet ga doen dat hij als hij weer terugdenkt aan mij dan weer denkt dat ik een saai persoon was. Daar ga ik spijt van krijgen.Vroeger toen we wat jonger waren,was het echt heel leuk samen. Ik denk dat hij wel wat voor me voelde,maar ik was te voorzichtig en hij gaf het denk ik op. :sob::muscle:

Ik heb een lied gevonden waarin ik mezelf erg in herken: Ariana Grande-Cadillac Song :upside_down_face:

Hem uit je hoofd zetten, je focussen op andere jongens, hij komt toch niet terug als je je de hele tijd kut voelt over hem

Hoe ver is ver weg?

Aan de andere kant van de wijk.

Ik heb hem laatst weer gesproken…

Hij is zo zo zo leuk… :hugs:

Maar de andere kant van de wijk is toch niet heel ver?

Oh, wauw, ik dacht dat hij ging emigreren of aan de andere kant van het land ging wonen. :’)

Nou, als hij aan de andere kant van de wijk gaat wonen kun je nog best wel afspreken als jullie dat beide willen, dus dan zie ik het probleem niet zo.

Ja inderdaad. De andere kant van de wijk is écht dichtbij lol. Dan gewoon werk er van maken :slightly_smiling_face:

Het probleem is is dat ik niet met hem kan afspreken. Hij weet namelijk niet dat ik op hem ben,hij woont nu in mijn straat en dan kom ik hem vaak ‘’‘toevallig’’ tegen,maar straks dan niet meer… :sob::muscle:

^ Dan ga je toch af en toe ‘toevallig’ even rondlopen aan de andere kant je wijk?
Kan je hem niet toevoegen op sociale media?