Crush gaat op vakantie HELP :(

Misschien klinkt het overdreven en misschien ook niet. Maar mijn beste vriend ( ondertussen ook de jongen die ik leuk vind, HELAAS eigenlijk want ik hoop echt dat het niet onze vriendschap verpest maar goed) gaat dus in de vakantie op vakantie met een groep vrienden. ( zijn ook paar vrienden van mij en ken ze allemaal wel gelukkig) maar er gaan dus ook 2 meisjes mee. En ik weet dat hij met allebij die meisjes appt, en ik weet niet of het vriendschappelijk is of meer. Want als we met elkaar zijn zinn we soms best klef maar ik weet niet of het leuk vinden nou wederzijds is. Maar anyway, een van die meisjes die meegaat. Heeft mij verteld dat ze hem leuk vindt. En ik weet echt niet wat ik er mee aan moet maar ik wil het hem ook niet vertellen want dan verpest ik ook zijn vakantie denk ik. En misschien als ik hem vertel dat zij hem leuk vindt. Gaat hij haar wie weet ook wel leuk vinden

BUT I DONT KNOW HOW TO DEAL WITH THIS

Vertel hem dat je hem leuk vindt. Mocht dit wederzijds zijn, hebben jullie misschien wel al een relatie voordat hij op vakantie gaat, hoef je je dus nergens druk om te maken.
Vindt hij je niet leuk? Dan moet je het helaas accepteren dat hij misschien een ander meisje leuk gaat vinden.

Ja maar t probleem is, soms heb ik echt het gevoel alsof het wederzijds is maar soms ook echt niet. En ik ben serieus echt bang dat hierdoor onze hele vriendschap naar de klote gaat. En hij is denk ik niet echg een type die snel met iemand zou zoenen. MAARJA je weet maar nooit… En dat meisje overigens ook niet. Maar als er niks op die vakantie gebeurt is t al prima maar ik ben zo bang van wel en gvd

up

Ik zou hem inderdaad gewoon vertellen dat je hem leuk vindt, dat is de enige manier om duidelijkheid te krijgen.

Ik heb ook wel eens gehad dat ik mijn beste vriend leuk vond, en toen heb ik hem dit ook gezegd. Was toen niet wederzijds, maar ben alsnog blij dat ik het destijds gedaan heb want daardoor kon ik verder met mijn leven. Vriendschap was hierna wel even awkward, maar als je graag vrienden wilt blijven dan gaat dat uiteindelijk ook wel weer weg.

Up

Upjes gaan niet werken, en is eigk ook niet slim.

zoals Bonheur zegt:

Ik zou hem inderdaad gewoon vertellen dat je hem leuk vindt, dat is de enige manier om duidelijkheid te krijgen. Ik heb ook wel eens gehad dat ik mijn beste vriend leuk vond, en toen heb ik hem dit ook gezegd. Was toen niet wederzijds, maar ben alsnog blij dat ik het destijds gedaan heb want daardoor kon ik verder met mijn leven. Vriendschap was hierna wel even awkward, maar als je graag vrienden wilt blijven dan gaat dat uiteindelijk ook wel weer weg.