crush eindelijk duidelijk

Heeyy meiden, dit is al de zoveelste keer dat ik over mijn crush schrijf. Ik wil mijn verhaal graag kwijt en hoop dat jullie de tijd nemen dit te lezen.
kort samengevat wat er allemaal is gebeurt. Hij had een vriendin en sinds anderhalve maand is t uit. Hij zei dat hij mij ook erg leuk vind maar niet toe is aan een vriendin. Dit snap ik helemaal want hij was er echt kapot van dat t uit was. Nadat t uit was ben ik er heel erg voor hem geweest. Hij kon bij niemand anders zijn gevoelens kwijt en had dus veel steun aan mij. Ik kon gelukkig mijn gevoelens opzij zetten. Hij begon steeds meer signalen te geven dat hij misschien toch wel wat met me zou willen.
Vandaag heb ik er met hem over geappt. En toen zei hij tegen mij dat hij voor lange tijd geen vriendin wil en het raar vond dat ik daar gekwetst op reageerde. Toen vertelde ik hem dat ik hoop bleef houden dat het toch wat kon worden. Toen bood hij zijn excuses aan voor het niet duidelijk zijn en zei dat het kwam omdat hij me niet kwijt wil. Ik zei dat hij me niet kwijt is maar dat ik nu gewoon weet hoe t zit. T probleem is dat ik weet dat hij me signalen gaat blijven geven waardoor ik hem niet kan vergeten. Ik kan hem ook niet zomaar negeren want ik weet dat het me niet gaat lukken. Hebben jullie misschien tips hoe ik deze jongen kan vergeten? Alvast bedankt xx

Het lijk alsof hij je gefriendzoned heeft. Tenminste dat haal ik een beetje uit je verhaal. Ik denk gewoon dat je het op een laag pitje moet zetten, en als vrienden met hem blijft omgaan, of je vergeet hem en praat niet meer tegen hem.

Vraag hem of hij niet meer met je wil flirten omdat je dit vervelend vindt.

oef oef… als je alles van elkaar gaat weten ben je gefriendzoned srry, hadk ook maar hij is wel mijn beste vriend nu :cold_sweat: en het stomme is altijd dat jezelf er toch in blijft geloven, je moet hem zien als vriend hoe moeilijk dat ook is, zoek een andere superleuke jongen dat zou daar sws bij helpen #ervaring

Hoelang duurde het bij jou tot je over hem heen was. Want ik heb namelijk t gevoel dat ik hem nooit ga vergeten😅

Up😳

god… net als mijn crush die ineens ging vertellen over zijn ex…

Dat doet mijn crush ook heel vaak…