Crush Crimineel?

Hee,
Mijn beste vriendin is vrienden met een superleuke jongen! Op insta reageert hij ook heel lief onder m’n foto’s, alleen weet ik niet of hij mij leuk vind omdat we niet zo vaak hebben gepraat… (Hopeloos ik weet het!) Mijn vriendin vond het helemaal leuk als wij iets zouden krijgen alleen weet ik niet hoe ik zijn aandacht moet krijgen omdat hij omgaat met meisjes die niet zijn zoals ik, dus misschien vind hij dat juist niet leuk… Nu kwam mijn vriendin dus naar mij toe dat ze niet meer wilde dat ik met hem nam omdat hij iets ergs heeft gedaan! Ze wilde niet zeggen wat maar wel zei ze dat het veel erger was dan dat hij aan de cocaïne ofzo is! Toen ik zei dat hij dan wel haast iemand verkracht zou moeten hebben zei ze dat het zoiets was, alleen dan iets minder erg. Ik denk nu dat hij iemand heeft aangerand alleen toch vind ik dat hij een 2e kans verdient! Ik weet echt niet wat ik moet doen want hij is superleuk!

Weet je vriendin zeker dat hij dat gedaan heeft? Als dat zou ik zou ik hem vergeten eigenlijk. Het is toch maar een crush/verliefheid, nu kun je er nog makkelijk afscheid van nemen.

Iemand die mensen aanrandt valt niet echt onder mijn definitie van “superleuk”. Zo’n persoon verdient geen tweede kans en voor je eigen bestwil lijkt het me ook beter om bij hem uit de buurt te blijven.

Hmm ik zou er eerst proberen achter te komen wat het precies is, dan kan je voor jezelf bepalen of je er mee kan leven of niet.

Ik heb een keer iemand gedate die bijna werd aangereden en vervolgens bedreigde die vent m met een boksbeugel omdat hij in de weg liep. Toen is hij eigen rechter gaan spelen en heeft hij de serre van het huis van die vent ingegooid. Duizenden euro’s schade en meteen opgepakt en 3 dagen later pas weer vrijgelaten. Dit alles was gebeurt voordat ik hem kende, hij wachtte toen op de rechtszaak. Ik heb hem dit niet aangerekend omdat ik het ergens wel begreep, neemt niet weg dat het ontzettend impulsief en natuurlijk harstikke fout was. Maar ik vond niet dat hij hierdoor een no go was. Ik waardeerde het wel dat hij het verhaal vertelde toen ik hem nog maar net kende zodat ik wist waar ik aan begon. Want een maand cel was de eis (uiteindelijk 500 euro boete vanwege gebrek aan bewijs, er was 1 getuige die hem in dezelfde straat zag lopen, verder hadden ze niks alleen een overduidelijk motief) Ik heb hem gesteund maar wel geweigerd in de rechtbank te gaan zitten als ‘de chick van’.

Om meteen iemand af te schrijven omdat hij ‘iets crimineels’ heeft gedaan vind ik persoonlijk erg kortzichtig. Het hangt er heel erg vanaf wat het is. Laat ons weten wat hij dan heeft gedaan want ik ben wel benieuwd eigenlijk.

Ik zou hem vergeten. Leuk dat iedereen een 2e kans verdient, maar met sommige dingen niet. Ik denk dat je vriendin je probeert te beschermen, dus ik zou luisteren

Aanranding valt bij mij wel onder afschrijven trouwens

Ze zeggen weleens liefde maakt blind en ik denk dat dit ook het geval is. Je geeft aan dat je hem niet eens echt goed kent en je wilt hem alsnog een tweede kans geven. Ik zou naar je vriendin luisteren en van hem vandaan blijven. Want stel nou het is foute boel dan ben jij waarschijnlijk het volgende slachtoffer.

Als hij echt iemand heeft aangerand, is hij niet bepaald ‘superleuk’ :’) Je kent die jongen niet eens.

Een aanrander is niet echt bepaald iemand die ik een tweede kans zou geven :’)

Je hebt niks met die jongen. Vergeet hem gewoon.