Crush boos...

Hola meiden,

Ik ga (bijna) elk weekend uit in het ‘vaste’ café. Al een paar maanden ga ik daar veel naartoe.
Ik was goed bevriend geraakt met S die daar werkte, helaas werd hij een maandje geleden ontslagen ivm gewoon redenen. Maar er werkt(e) ook nog een andere jongen en ik en mijn vriendin hebben hem altijd echt mooi gevonden. Ik heb zelfs één avond met hem gezoend (terwijl hij werkte, oeps…), en daarna ben ik er een tijdje niet geweest (niet expres ofzo). En dus was ik er weer vorig weekend en ik gaf hem een kus als begroeting en als afscheid later die nacht. Toen ik thuis in bed lag had ik hem een appje gestuurd met ‘dat kusje maakt me een klein beetje meer verliefd’ (grapje tussen ons haha). En sindsdien appte ik regelmatig met hem, ookal had ik zijn nr al een tijdje (hij had mijn nr gevraagd) we spraken elkaar nooit echt.
Maar nu is hij boos, vrijdagavond wou ik heel graag dat hij kwam (naar het café) maar het kon niet want hij moest de volgende ochtend zeven uur op. Zaterdagavond kwam hij wel, maar hij kon mij niet thuis brengen dus kon ik ook niet met hem mee aangezien ik vandaag al een drukke dag had. Dus hij was boos geworden op mij omdat hij 45 minuten? (overdreven hoor…) op zijn scooter zat om naar het stadje te komen. En ik was aangeschoten en ik was met twee vrienden uit. Hij was ook boos omdat hun ook mee waren hij zij iets als ‘moeten hun overal waar je gaat je handje vast houden’…

En nu ben ik geblokt op app :hammer:
Ik begrijp niet wat nou zijn probleem is ik dwong hem niet als hij niet wou komen had ie niet persé hoeven te komen maar ik vond het wel heel leuk dat hij er was… En hij is gewoon echt leuk.
Wat zouden jullie doen? Ik heb echt geen idee ik heb tips nodig haha

Denk dat het een jongens ding is, mijn ex werd ook boos als ik wou afspreken met hem en wat vrienden. Wilt hij je gewoon even voor zichzelf hebben, gok ik zo.

Ik zou hem even laten doen, kijken of hij binnenkort weer iets stuurt… Als hij je echt leuk vind, zal die wel wat laten horen (: