Crush Bezet..

Heyy zoals jullie wss wel lezen ik heb een heel groot probleem…
Er zit een super leuke jongen bij mij op school en hij is super knap en sociaal. Hij is echt super perfect en ik zou heel graag verkering met hem willen enzo, maarja hij is bezet… ik kom hem (heel erg) toevallig vaak tegen. Hij en zijn vrienden praten mij ook weleens na en als hij naar mij kijkt dan is het niet echt op een normale manier maar dat hij mij wel degelijk een beetje leuk vind. Ook altijd heel toevallig als ik hem tegen kom en ik kijk naar hem dan kijkt ie al naar mij. Maar Verder ken ik hem niet zo goed want hij zit ook niet in mijn klas. Ik weet ook echt niet wat ik moet doen want hij is al bezet. Heel vaak zijn relaties op mijn school op deze leeftijd nog niet ‘‘echt’’ maar ik weet ook niet of het bij hun echt of nep is. Ik vind hem wel echt heel leuk maarr ik maak toch geen kans :frowning_face:
noujaa ik hoop dat jullie mij kunnen helpen alvast bedankt xxx

Niks, hij is bezet. Hoe zou jij het vinden als je een vriendje had en een andere meid hem probeerde af te pakken? Niet leuk toch? Dus afblijven.

Echt helpen kunnen we niet want je zegt het zelf al: hij is BEZET.

Leer er mee leven,
Hou hem op afstand want zegmaar de relatie behouden tot vriendschap gaat alleen maar jaloezie e.d opleveren.

Hij is bezet. Afblijven.

Ik was ook niet van plan om er met hem van door te gaan ofzo. Zelfs als ik het wel van plan zou zijn zou het toch niet lukken want ik ben namelijk heel autistisch in flirten. Het is meer moet ik hem vergeten (gaat toch niet lukken) Of wachten tot het ooit uit gaat (kan nog 100 jaar gaan duren…) IDK

Wat wil je eigenlijk wat wij zeggen dan? Want je weet zelf ook heel goed dat hij bezet is… en verder…? :cold_sweat:

Gewoon afleiding zoeken.

Je zegt dat vergeten ‘toch niet gaat lukken’ en je vraagt je af of je moet wachten. Maar als vergeten niet gaat lukken, wat kan je dan nog doen?

Ik ga zeiken: moet je niet eerst iemand beter leren kennen voordat je hem perfect vindt? Ik snap dat je verliefd bent, maar neem eerst de tijd om iemand beter te leren kennen door met hem te praten.

Voor nu zou ik het gewoon laten voor wat het is; hij heeft een vriendinnetje. Doe gewoon leuke dingen en kijk wat de toekomst je brengt.

+ Je bent 13. Je komt nog genoeg leuke, misschien wel leukere jongens tegen in je leven. Zonder vriendin.

Okee jullie hebben gelijk ik ga proberen afleiding te zoeken en het vergeten. Thankss

Als ik jou was zou ik maar blij zijn dat hij niet vreemd met jou gaat dat zegt al heel wat over hem en het zou je ook veel elende met zijn vriendinnetje schelen. Ik zou niet te veel je op hem focussen en mischien alleen gedag zeggen in de gangen bijvoorbeeld en als hij dan ooit weer single is zou ik heel wat moves bij hem maken :slightly_smiling_face: maar nu kan je hem maar beter vergeten want mischien is het het wachten niet waard en heb je later super veel spijt dat je zoveel aan hem verspild hebt

Bezet is afblijven. Draai de rollen eens om. Jij hebt een vriend en een meisje zit achter jouw vriend aan. Niet leuk toch? Afblijven dus. En het enige wat je kunt doen is hem vergeten en verder te gaan. Maar je geeft zelf al aan dat dit niet gaat lukken, nou dan kunnen wij helaas ook niet veel doen!