Crush belt mij ineens, wat moet ik doen?

Hey meiden,

Het is tussen mij en een jongen nogal raar verlopen. Ik had het idee dat hij mij ook leuk vond , maar weet dat niet zo zeker meer. Het was op gegeven moment dat hij ging negeren of appjes sturen en dat verwijderen. Wil graag het contact terug, had naar hem geappt: kan je een keer reageren. Hij belt mij ineens, ik bel terug maar hij neemt niet op, wat moet ik nu doen?

Liefs Caro

1 like

Lastig. Is hij niet gewoon aan het flauw doen? Misschien gewoon concreet iets voorstellen. Reageert hij niet, dan verder kijken.

Denk niet dat hij flauw doet. Waarom zou hij .Maar met concreet iets voorstellen, bedoel je daar mee van: iets afspreken of bellen of iets zo iets? Op de app

Ja, vraag hem dan mee uit. Naar een film ofzo.

Dat had ik idd beter kunnen vragen. Nu heb ik hem weer geappt waarom hij nah ja wat er is zeg maar en dat ik gewoon weer de vriendschap terug wou of zelfs meer.
Kan ik dan nog wel vragen of hij naar de film wil? Is wel een leuk idee.
Hij heeft de laatste tijd dat hij of appjes negeert of appjes verwijdert ( ook als ik vraag kan ik je spreken zegt hij ja maar verwijdert het weer en nu belt hij)

Ik weet niet of het dan raar is om hem naar de film te vragen?

Waarom zou het raar zijn om samen iets te doen?

Als iemand je leuk vind, wil je graag samen tijd doorbrengen. Het maakt niet eens uit wat, alles wat je samen kunt doen is leuk. Als iemand geen dingen samen wil doen, dan moet je afvragen of hij je wel leuk vind. Dan kun je beter verder kijken. Er zijn genoeg leuke jongens.

Dus, vraag om samen naar de film te gaan, of naar de stad winkelen, of samen lunchen bij Bagels and Beans, of ga samen naar een pool centrum, of …

Het was meer omdat ik ooit al zoiets had gevraagd en hij toen niet kon vanwege de toetsweek. Maar toen heeft hij me erna nooit gevraagd ofzo. En vind dat eng om te vragen, omdat hij zeg maar zo raar doet de laatste tijd. Ik had nu randem gevraagd of zijn broer in blablablabla studeert. Maar daar schiet ik niets mee op.
Maar thx! Ik kijk effe of ik het kan vragen.