Crush! beetje ingewikkeld...

Heyy meiden,

Een tijdje geleden ben ik tijdens het uitgaan 2 jongens tegen gekomen. Een jongen X vroeg of ik iets met jongen Z wou maar toen heb ik nee gezegd want ik was dronken, daarna heb ik met X gezoend en ben een maand mee bezig geweest. De maandag nadat ik met X had gezoend kwam Z opeens voetballen waar ik ook voetbal alleen een team hoger en van te voren was hij daar nog niet. Ik weet niet waarom maar ik begin Z leuk te vinden zonder dat ik na het uitgaan nog een keer met hem heb gepraat… Tussen mij en X is het nu toch wel over…
Ik zie hem trouwens elke week 2x een kwartier of zo…
En twee weken daarna heb ik ook met een andere jongen uit het team gedanst en zo ( niet gezoend).
En een vriendin van mij zei dat hij me leuk vind omdat hij al een paar keer over me heeft gepraat met z’n vrienden en zo maar misschien was dat wel niet positief…

Wat moet ik doen?

Hoe kan ik hem laten zien dat ik een fout heb gemaakt?

Hij is met de beste vriendin van een vriendin op een date geweest en heeft haar toen gedumpt kan ik het dan maken? Word het niet heel ongemakkelijk omdat ik met X heb gezoend?

Ik weet niet wat ik moet doen en ik zie hem morgen weer…

Liefs,

Plz reageer! Okee dit s miss heel wanhopig maar ik weet echt niet wat ik moet doen!

Up? :flushed:

Gewoon praten ga je niet dood van

Heyy,
Ik heb hem gisteren weer gezien omdat ik weer training had. Hij keek me echt zo heel schattig aan. Maar waar ik van tevoren niet aan had gedacht is dat ik niet met hem kan praten tijdens de training aangezien hij in een ander team zit. Hij begint om 8 uur en mijn training is afgelopen om kwart over 8 dus we lopen elkaar net mis. Ook is hij tijdens zijn training natuurlijk met allemaal vrienden (zn hele team eigenlijk) hoe kan ik zorgen dat hij mn nummer krijgt zonder dat ik een blauwtje loop voor dat hele team? Kan ik aan mn vriendin vragen voor zijn nummer? Ook al is haar bff op een date met hem geweest? En wat moet ik dan tegen hem zeggen? Plz antwoord!..

Liefs,

Je kan altijd na jouw voetbaltraining nog iets drinken met vriendinnen en dan wachten tot hij gedaan heeft?

Nee want dam worden mn ouders boos

Nou ja, als je het dus onmogelijk vindt om hem irl aan te spreken moet je inderdaad z’n nummer achterhalen of op fb met hem praten… (ik voel een ja maar-reactie aankomen)…

Wat moet ik dan tegen hem zeggen? Vind hij dat dan niet raar? Gaan andere mensen dat niet raar vinden?

^ dat bedoel ik dus.
Je “moet” niks tegen hem zeggen, maar je wil toch met hem praten of niet? Als je niet kan bedeken wat je tegen hem kan zeggen is het denk ik beter om te wachten tot je wat ouder bent en weet wat je leuk aan hem vindt.
Boeiend wat mensen ervan vinden.

Snap t niet. Wil je wat met die Z offff??? Just go for it, jongens vinden meisjes met zelfvertrouwen leuk.

Ja ik weet wat ik leuk aan hem vind ik weet gwn niet wat ik tegen hem zou zeggen als ik zn nummer heb want wat “moet” ik dan tegen hem zeggen als ie vraagt waarom ik zn nummer heb? Zonder meteen te laten weten dat ik hem leuk vind natuurlijk…

Ja ik weet wat ik leuk aan hem vind ik weet gwn niet wat ik tegen hem zou zeggen als ik zn nummer heb want wat “moet” ik dan tegen hem zeggen als ie vraagt waarom ik zn nummer heb? Zonder meteen te laten weten dat ik hem leuk vind natuurlijk…

Nou als je zn nummer hebt dan zeg je gewoon hey wanneer heb je weer training ofzo. Start een gesprek, vraag wat ie aan het doen is en hoe het gaat. Is niet zo moeilijk als het lijkt. Op een gegeven moment moet je gewoon een ‘grapje’ maken ‘wanneer gaan we is wat leuks doen dan?’ zoiets.

Jaa ik vind gewoon het eerste gedeelte gewoon moeilijk. Omdat het een beetje raar over komt en zo…