Cruisebord :)

Hiiii

Ik wil sinds een paar maanden heel graag leren pennyboarden :heart: Ik heb al allerlei informatie alleen, ze zijn zo verschrikkelijk duur :see_no_evil: Nu ben ik met mijn bestie ( heeft hetzelfde probleem ) gekeken bij de action. Daar hebben ze een cruiser dus eigenlijk een groter pennyboard, nu heb ik hier op gs gekeken of er iemand nog tips heeft voor cruisers, ik vond wel het lomgboard topic en als ik het goed begrijp is er dus nog weer een verschil tussen een cruiser en een longboard ? Misschien kan dit dan een topic zijn voor cruisers zijn :heart::anchor: ?

xx Me :heart:

Hoi!
Ik heb sinds een maand nu een Pennyboard (ik wil nu niet als een alleskenner overkomen) en daarvoor had ik een cruiser van de Action. Echt het is een verschil van dag en nacht. Met het board van de Action kan je totaal niet sturen en met het Pennyboard gaat het heel soepel. Mijn zusje heeft een Juicy cruiser, een ander merk maar hetzelfde idee als een Penny en goedkoper, 60 euro. Dit board is kwalitatief wel beter dan het board van de Action maar ik moet toch zeggen dat ik het meest tevreden ben over de Penny zelf.
Als je echt twijfelt adviseer ik je om naar een skateboardwinkel te gaan. Zij kunnen je daar het beste adviseren en je kan zelf dan op een board staan en kijken welke je het fijnste vindt.
Tot slot is het echt niet moeilijk te leren. De eerste keer is het even wennen en kijken met welke voet je afzet maar als je even oefent op een gladde weg heb je het zo onder de knie!
(Het verschil tussen een cruiser en een longboard is trouwens dat een longboard gewoon langer is dan een cruiser)

Hee,

Bedankt voor jullie reacties :slightly_smiling_face: Het filmohe vam disfordazzle heb ik al gezien, super handig :heart: Ik denk dat ik eerst maar eens ga beginnen met de cruiser van de action ( mn vriendin heeft m ook, opzich vond ik hem niet vershcrikkelijk dus dan moet een penny wel geweldig zijn​:joy::joy: )

Love, Esmée :heart::anchor: