Crucio verkoop! - LOVE jurkjes (o.a. tk bij Topshop), Bershka, Primark

Hee!

Bij deze mijn verkoop topic.
Alle prijzen zijn exclusief, tenzij het anders is aangegeven.
Ik weet dat mijn foto’s erg groot zijn, maar ik heb geen idee hoe ik ze moet verkleinen!

Als het door de brievenbus past verzend ik via postnl, is het een pakketje DHL (:

1. Love dress, maat L. Nieuwprijs 32 pond, oftewel 37 euro.

Niet mijn eigen foto’s, maar stonden op de site van het merk. Zelfde geld voor alle andere.

4 & 5. H&M tops. Groene maat 38, zwart/wit maat 36. Ook eigenlijk nooit gedragen.

1. Bershka jurkje. Maat 38.

1. Schoenen Primark. Maat 37. Denk iets van 3 keer gedragen, maar zijn me toch te groot… RP: 10 euro.

Hee! Mijn richtprijzen voor de love jurkjes zijn 20 euro, omdat ze vrij duur waren & ongedragen.Tenzij ik een bod krijg dat ik niet kan weerstaan.

Uppp!

Aaaaah 2 en 3 zijn prefect. Jammer dat het niet mijn maat is :frowning_face:

Jammer! Ze passen beiden wel met s en m. Maar als je L hebt word het wel echt te klein…

10 voor 1? Bleh bij mij weet ik nooit of die dingen passen maar hijs zo mooi.

Ik heb xs, zou 2 dan veel te groot zijn denk je? Ik vind m namelijk echt heel leuk haha.

Noten lukt niet geloof ik… (anders heb je hem nu 5x :stuck_out_tongue: ) wil je me noten met je antwoord? :

Hee ik zat in je verkooptopic te kijken ( http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/crucio-verkoop-love-jurkjes-o.a.-tk-bij-topshop-bershka-primark-275340.0.html ) en ik vind 2 erg leuk! Zou je voor mij van oksel tot oksel willen meten en de heupbreedte? Doordat de maat niet helemaal klopt, vind ik het lastig in te schatten of hij mij zal passen.

Hoii, ik wil twee wel overnemen. Zou je me willen noten wat je prijs inclusief is? Liefs

Als je daar 10 euro bij optelt is die voor jou (; Kaartjes zitten er nog aan en hij was bijna 40 euro…

@therushoflife, Eva & Lucemiá.

Ik ga jullie nu noten :slightly_smiling_face:

2 is prettyyy… schijnt ie niet door? note me!

Genote!

Ik heb je een note gestuurd over 2 en 3 :grinning:

Heb hem gezien en beantwoord! :slightly_smiling_face:

is 2 al weg? hihi
leuke kleding!

Bedankt!

& nr. 2 is er nog steeds!

Up!

Upppppp

Up!