Croptop

Hoi dames, ik heb een vraagje.

Je ziet dat de croptop top een trend word, alleen omdat ik er nou niet helemaal het figuur voor heb, zou je ze ook kunnen combineren met een basic (gekleurd of zwarte) langvallende tanktop, zodat je de croptop erover kunt dragen :-)? Als iemand snap wat ik bedoel. Dan krijg je zo’n laagjes effect.

Ja tuurlijk kan dat. Als je de kleuren dan goed combineert kan dat gewoon hoor. (:

Ja dat kan! Als ik jou was zou ik dan wel een zwart of wit lang shirt dragen want dan gaat alsnog de aandacht wel naar je croptop :slightly_smiling_face:

Ben ik heel blij mee :-). Want op mijn werk wordt een blote buik toch niet gewaardeerd en ik heb er gewoon het figuur er nog niet voor. Bedankt voor het beantwoorden!

je moet een wit of zwart shirt/hemdje er onder doen want als je dan een croptop met kleuren er over heen doet dan vallen de kleuren goed op, want als je een gekleurd hemdje er onder doet vallen de kleuren weg.
wanneer je een croptop met brede bandjes heb moet je geen korte mouwen shirt aan! dus je moet zorgen dat je het hemdje er onder alleen bij je buik er onder ziet en niet bij de hals of armen want dat is niet mooi. :wink:

Ik zou zeggen voordat je een croptop koop in de winkel proberen met een hempje. Ik heb ook 1 croptop omdat ik de print zo geniaal vond. Ik twijfelde ook over de blote buik dus nam ook een top mee om eronder te passen. Het zag er niet uit :x Dus bij strakke croptops zou ik het afraden. Misschien bij een iets lossere crop top dat het wel zou kunnen.

Ik persoonlijk vind het lelijk, maar als jij het wel mooi vindt moet je het zeker dragen :slightly_smiling_face:

Ja, waarom niet?

Ik vind het inderdaad ook niet heel mooi.

.

Ligt eraan hoe je het combineert denk ik. Het zou wel mooi kunnen zijn.

Met strakke crop tops is het denk k niet mooi, maar met losse zou het wel kunnen vindt ik. Iemand de ik ken draagt doet dat vaak