Crop tops?

Crop tops zijn echt super hip (tenminste, vind ik, en denk dat menig fashionista het met me eens is), maar het schijnt nog niet echt door te dringen tot sommige mensen. Want als ik over straat loop zie ik ten eerste niemand met een crop top lopen en ten tweede, als ik er één aan heb word ik soms serieus aangestaard. Is de crop top nog niet geaccepteerd in het straatbeeld? Of wat?

was hier al geen topic over laatst?

Ik zie ze wel veel in de winkels hangen, maar ik vind het maar rare dingen die bij heel weinig mensen echt goed staan.

Oh, kan wel. Heb ik niet gezien…

helemaal mee eens het moet je gewoon staan

Bij mij staan ze wel. Beetje stom om over mezelf te zeggen maarja… (Platte buik en ik ben wat getint). Ik liep er mee over straat in Spanje. Ook best veel aangestaard. Misschien omdat het iets is dat zegmaar niet veel voorkomt en het best gedurfd is mensen er nog een 2e keer naar willen kijken.

Ik zie ze hier wel af en toe, maar wel altijd met een shirtje eronder.

Ik draag ze. Het staat me wel, al zeg ik het zelf. Ik ben slank, platte buik en ook wel getint/gebruind. Naar school draag ik er (vanzelfsprekend) een strakke tanktop onder, maar op vakantie echt niet hoor! Ik vind het wel een mooie trend, behalve als je figuur er echt niet naar is.

draag je ze dan gewoon zo? of met een shirt eronder? als je blote navel heb snap ik dat je nagestaard word… want nee, dat word niet geaccepteerd nee

Laat maar zitten ’

Ik hou echt van mijn C’est la vie crop top trouwens, en heb nog 2 andere van de H&M

http://3.bp.blogspot.com/-R_RMkAlcNYg/TmlEwDwrEEI/AAAAAAAAKio/dpMGPHxlZvU/s1600/DSC01009.png

Zo vind ik het bijvoorbeeld wel mooi staan.

Wat ik niet mooi vind (en wat ik eigenlijk wel altijd zie op straat) is zo’n top met een langer iets eronder op een spijkerbroek ofzo. Dat vind ik ten eerste gewoon niet mooi, en ten tweede krijg je daar een heel raar lichaam van.

Ik draag ze ook hoor, maar natuurlijk wel met shirtje eronder. =)

Ik vind ze echt verschrikkelijk, maar het moet maar net je stijl zijn, er zijn zoveel fashionista’s die ze ook niet leuk vinden.

dat is serena! hihi (:

Er zijn zoveel dingen niet geaccepteerd in het straatbeeld, dus wat maakt het uit? Moet mode perse doordringen tot iedereen dan?

Weet je hoeveel dingen ík mode vind, en ook mee aan word gestaard op straat?

@100suns heeft helemaal gelijk. Ik denk dat het juist de kracht van mode is. Het hele aanstaren vat ik over het algemeen positief op, het is vaak juist verwondering van mensen omdat je iets anders draagt dan de massa. Ik vind het persoonlijk ook niet erg als mensen me aanstaren omdat ze dat wat ik draag niet mooi vinden, het feit dat ze er een mening over hebben zegt genoeg: je draagt niet iets alledaags.

Maar even terugkomend op de crop tops: een ander leuk alternatief is een iets langer shirtje of jurkje eronder dragen. Als je een mooie buik hebt, kan het prima zonder, maar ik vind het persoonlijk niet echt comfortabel, met een blote buik over straat:P

bij ons op school hebben sommige ze wel… ik ook :grinning: