Crisis! Vrijdag gemaskerd gala!

Hoi,
ik heb volgende week vrijdag een gemaskerd gala en ik heb
geen idee waar ik de jurk of het masker vandaan moet halen…
Kan iemand mij uit deze crisis helpen?
xxx :frowning_face:

Masker: feestwinkel

Jurk, geen idee. Wat voor jurk wil je?

Galajurk: New Look heeft nog een paar gala jurken
Masker: Ik heb nog een masker liggen, zal het eens zoeken.

qua jurk, het liefst een lbd…

Masker kan je in een feestwinkel kopen.
Jurk zou je op internet kunnen bestellen of heel goed in winkels zoeken.
( Ik kon geen gala jurk in de winkels vinden, dus dat is misschien moeilijk. )

H&M, vera moda etc

masker : claire’s / feestwinkels?

Heel erg bedankt allemaal!!
Ik denk dat ik er met deze tips stunning uit zal zien op
het gala.
xxx

Ben je een beetje laat mee… Ik zou is bij otto, wehkamp en dat soort dingen kijken, die hebben best wat en dan ben je ook op tijd…

jij zit vast bij mij op school! :slightly_smiling_face:
ben jij romy uit 2ga?
ik ben rosalien uit 2gc ;p

Een zwarte jurk met een paars of donkergroen masker misschien? LBD haal je bij de h&m, new look, zara etc. Die zullen ze misschien nog wel hebben en een masker bij de carnavalswinkel of claire’s.

Qua makeup misschien een lichte smokeyeye met een kleuraccent en je haar krullen en losjes opsteken. En schoenen, hakken?

Ja, dat klopt!

Heel erg bedankt voor de goede tips MevrouwCactus!

Dat is soms zo moeilijk he!
ik zou als ik jou was voor een LBD gaan, altijd leuk & sexy. een lange jurk is wat ouderlijker & niet echt om lekker in te zwingen. een LBD kun je in bijna alle winkels wel vinden! en een masker kun je bij een feestwinkel kopen. of mischien ook wel de action, of blokker ofzo? en schoenen zou ik voor mooie zwarte pumps gaan, als je jurk meer basic is wat opvallender pumps. maar wel wat stoers! succes!

Masker: feestwinkel of marktplaats (verkoper bellen en vragen of het snel kan, zo’n mooi venetiaans masker!)
Jurk: als jij in de tweede zit (zoals ik begrijp uit de reacties) zou ik voor een korte gaan met een beetje overdadige ketting.

New Look ZEKER checken PRACHTIGE, maar dan ook prachtige coctaildresses
voor 15, 20 euro!

Ik heb het zelf gemaakt =D
ik had een zebrajurk van de new yorker dacht ik
en een leeg masker van de pipoos, heeeeelemaal met pailletjes bezet, met grijze en zwarte en witte en paarse, in zebramotief. Tering veel werk, maar hij is echt prachtig geworden <3