crimineel en relaties?

Misschien een rare vraag of gedachte

Ik vraag het me al een tijdje af,

Hoe kan zo’n crimineel een relatie hebben (joran van der sloot)

Terwijl hij niet echt lief is voor meisjes, dan vraag ik me af hij zit dat dan met relaties enzo is dat dan wel echt. Dit geldt trouwens in het algemeen maar wilde een concreet voorbeeld

Misschien een beetje raar geformuleerd, hoop dat jullie het begrijpen

En bedoel je dan de relaties die die heeft gehad met de meisjes die ie uiteindelijk ook vermoord heeft?

Zich anders voordoen? of de meisjes doen het voor de bekendheid, was het eerste wat me binnenschoot…

Sommige meisjes houden van de echte badboys ;p

misschien worden ze bedreigd

nee dat bedoel ik niet , bedoel meer omdat hij moeite heeft om emoties te reguleren hoe dat dan wel lukt, snap je?

Niet, denk ik?

Dit, en hij kan zich idd anders voordoen dan hij echt is.

Misschien is het een hele lieve charmante nette jongen op het punt na dat hij af en toe een moordje pleegt.

Ik denk dat hij gewoon doet alsof eigenlijk.

Ja dit is zeker zo haha. Maar, hij (en andere criminelen) is ook maar een mens en zal waarschijnlijk heus wel kunnen houden van iemand lijkt me… dus of dat gespeeld wordt lijkt me sterk.

Mensen als Joran zijn vaak ‘two-faced’ en hebben dus de neiging om een hele andere kant van zichzelf te laten zien. Ze vertellen vaak leugens etc. om een meisje te strikken. Pas later in de relatie komt zo’n meisje erachter dat ze met een psychopaat gaat.

Joran is wel een extreem geval.

Maar ken ook wat gasten die zich bezig houden met criminele zaken. Ken ze al zowat mn hele leven en het zijn super normale jongens. Beleefd en down to earth. Denk dat er veel vooroordelen over criminelen bestaan: zoals: ze zijn hard, gemeen en rotzakken. Nou dat ligt toch echt aan de persoon zelf. Mijn ex bijvoorbeeld, die deed zich wel lief voor, maar na een tijdje zag ik zn ware gezicht. Bleek het een gevoelloos persoon te zijn, die weleens aardig kon zijn… Dus zo zie je maar. Het beste is uit de buurt blijven van zulke personen.

up

Omdat al die vrouwen die met zo’n retard een relatie hebben het niveau hebben van een anus.

Hopen dat ze diegene kunnen helpen/veranderen.

oftewel, wie is zoet is krijgt lekkers wie stout is Peru :stuck_out_tongue:

ja sommige meisjes wel helaas

Nouja misschien weten ze het op dat moment ook niet…?
Ik weet ook wie alle criminelen zijn :’) en in Peru hadden ze dat over Joran van der Sloot misschien ook niet op het nieuws. Anders het nieuws gemist? x)

^ Volgens mij wist die Tatiana Flores het niet dat hij een crimineel was.
Of gaat het nu echt over iemand die ook echt in de gevangenis zit?

liefde maakt blind