Crest White Strips

Ten eerste, sorry als hier al een topic over is dan mag die verwijderd worden.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, of van een ander merk whitening strips.
Voor de mensen die het niet weten, het zijn strips om je tanden te bleken die je iedere dag een aantal minuten op je tanden moet plakken.
Maar ik heb een paar vraagjes:

1. Krijg je er erg gevoelige tanden van?
  2. Zie je echt resultaat?
  3. Blijf je resultaat hebben op langdurige termijn?
  4. Hoe duur zijn ze ongeveer
  5. Waar zijn ze verkijgbaar (ebay??)

En natuurlijk ervaringen zijn altijd welkom :slightly_smiling_face:

nou ik heb het een hele tijd gebruikt, heeft helemaal niets geholpen.

1. je krijgt er geen gevoelige tanden van, tenminste ik niet;p
  2. het heeft bij mij echt niets geholpen, misschien wel iets maar zie zelf geen verschil.
  3. ik had ze op internet besteld, weet niet meer precies hoe duur ze waren.
  4. als je even op google zoekt dan kan je gewoon die site van hun vinden en daar kan je ze makkelijk op bestellen :wink:

je kan het altijd proberen, maar bij mij had het niet echt iets geholpen :slightly_smiling_face:

Ik heb ze besteld, ik ga ze na kerst uit testen. :slightly_smiling_face: Dus als je antwoord op je vragen wil, moet je even wachten haha. Op crestwhitestrips.nl had ik ze besteld. Ligt aan de kuur die je wilt. Ik had een halve kuur van Advanced Seal ofzoiets (de 1ste of 2de in het rijtje) en die kostte ¤35.

Ze schijnen wel echt te helpen. Maar als je van jezelf al gevoelig tandvlees en gevoelige tanden hebt, zal ik het niet doen.
Zelf geen ervaring.

• Ik heb al gevoelige tanden. Heb niet het idee dat het erger werd door deze strips te gebruiken.
  1. Zie je echt resultaat?
  • Ja, ik zag al echt resultaat na maar 1 keer gebruik.
  1. Blijf je resultaat hebben op langdurige termijn?
  • Ja, het bleef best lang wit. Maar je moet natuurlijk wel na een tijd het nog eens doen.
  1. Hoe duur zijn ze ongeveer
  • Ik had ze voor niet veel geld van eBay gekocht, 10 a 15 euro omgerekend dacht ik.
  1. Waar zijn ze verkijgbaar (ebay??)
  • Ik zou zeker op eBay kijken ja. Groot aanbod.

Heel erg bedankt iedereen!
Bij die ebay verkoper, hierboven, zag ik 14 strips voor 7,45? Kan dat kloppen als het bij andere veel duurder is?

Ik beantwoord de vragen ook nog even!

Nee, ik totaal niet.
  2. Zie je echt resultaat?
    Na 3 keer(dus dagen) gebruik zag ik al resultaat.
  3. Blijf je resultaat hebben op langdurige termijn?
    Ja, ik heb er 1,5 jaar lang plezier van.
  4. Hoe duur zijn ze ongeveer
    Ligt eraan per sterkte en hoeveelheid.
  5. Waar zijn ze verkijgbaar (ebay??)
    (Mijn verkoper zet ik hier niet neer… ik wacht nu al 2 maanden op mijn pakketje terwijl die man zegt dat hij al is bezorgt. Via tracking staat er dat ie in Jamaica is bezorgd, maar dat is niet Nederland heb ik verteld… maar dat gelooft ie niet. Dus nu is het mailen, mailen en mailen totdat ik m’n strips weer heb!)