Crémes tegen donkere pigment?

Zijn er crémes tegen donkere pigment die heel goed werken (zonder gevaarlijke stoffen), zoja welke? Ik heb de laatste tijd last van donkere pigmentvlekken op mijn gezicht en met foundation ziet het er erg onnatuurlijk uit de laatste tijd, dus ik vraag mij af of er crémes zijn tegen donkere pigment, het maakt mij niet uit of mijn huid er lichter door wordt omdat mijn huid nu donkerder (op een slechte manier) erdoor lijkt.

Bedankt voor het lezen!

Ik zoek er ook eentje. Up.

Clinique en Caudalie zouden er goede hebben! Maar het is wel wat duurder dan een gewone dagcreme.

ik heb dit probleem al een jaar. Heb veel geprobeerd maar niks werkt. Zelfs microdermabraserie hielp niet. Het schijnt dat the microdelivery van philosophy wel werkt. Maar een potje kost 70 euro. Dus misschien is dat een beetje duur om iets te testen. Ik heb ook de pigment creme van philosophy maar die deed niks voor me. Maar misschien heb ik die te kort getest. Ik heb ook een setje van clinique…maar wederom deed het niks voor me :frowning_face:
Maar misschien werkt het voor jou wel. En anders kun je altijd nog naar de dokter voor advies