Crème voor handen & gezicht?

Ik zoek eigenlijk een fijne crème, die én mijn schrale plekjes in mijn gezicht doen herstellen (voor de kou) én voor droge handen…

Ook zou het apart mogen? Maar hebben jullie goede tips van merken?? :wink:

Ik gebruik gewoon nivea. =]

Ja inderdaad en dan wel 1x in de ochtend en 1x in de avond.

Ik heb precies zelfde probleem als jij! Voor mijn handen gebruik ik Atrix handcreme(groene tube en groene letter) erg fijn spul…niet duur en je hebt er per keer niet veel van nodig…

Dit kan je ook voor je gezicht gebruiken,doe ik ook wel eens. Wat ik ook heb voor in mijn schooltas is een kleine potje dove…Ook lekker spul!

En natuurlijk het aloom bekende en o zo goede blauwe blik van nivea! En zwistal :couple_with_heart_woman_man:

Handcreme heb ik van Herome… bij mij herstelt het de schrale plekken op mn handen snel is niet erg duur ongv 2,95… hmm als dagcréme heb ik wel een duurdere; van Estée Lauder Resilience lift… klinkt als een anti verouderingscreme maar tegen een droge huid werkt hij perfect… hij trekt snel in… enige nadelen: hij ruikt niet erg lekker en is vrij prijzig.

En waar haal je dat dan?

Het moet wel lekker ruiken!

Ik had laatst van Garnier de Hand cocoon gebruikt! (oranje tube) Die is ook érg fijn… dus misschien ga ik die voor mijn handen gebruiken…

[quote author=Ashh link=topic=6644.msg78828#msg78828 date=1169997126]
[…]

En waar haal je dat dan[quote]

Gewoon bij de drogist…

En qua geur…Jaa het is niet vies, maar ook niet super lekker…Eik beetje geurloos :stuck_out_tongue:

Nivea of dove (zelf gebruik ik nivea voor mn gezicht en dove voor mn handen, erg fijn!)
Ik gebruik trouwens voor een schraal plekje langs mn mond een crème van VSM…

Die is zóóó fijn! x3

Ik gebruik Nivea en Zwitsal… :slightly_smiling_face:

ik gebruik dove, je krijgt er echt een lekker zachte huid van :grinning: