Creme tweed rokje

Dit creme tweed rokje (op de foto lijkt ie bovenaan een beetje vies maar dat komt door het licht) heb ik al een aantal jaar niet meer dragen. Maar ik wil 'm nu weer gaan dragen. Nu weet ik alleen niet meer hoe ik 'm toen combineerde. Ik ben nu dus op zoek naar tips voor hoe ik 'm kan gaan combineren nu in de herfst en straks in de winter, dus als jullie iets leuks weten hoor ik dat graag en je mag er ook foto’s van posten!

Ik dacht zelf dat nepbont (bruin, creme of wit) er misschien wel erg leuk bij staat want ik wil 'm met bruintinten en/of creme combineren. Hij zit inmiddels wel wat krapper, dus je ziet m’n buik er een klein beetje in :stuck_out_tongue:. Owja, de lengte van het rokje is kort, hij komt tot een klein stukje onder m’n kont. Ik heb zo’n vrij dikke zelfde kleur dikke panty/maillot van de Action, die zou ik er onder kunnen dragen of is dat niet leuk omdat die dezelfde kleur als het rokje heeft? Verder draag ik nooit blazers of andere nette jasjes, dus 'm daar mee combineren is geen optie :stuck_out_tongue:.

http://i55.tinypic.com/wilmi0.jpg

Ik zou niet dezelfde kleur eronder dragen, dat vind ik altijd raar uitzien, dan is het een geheel en kan je dat rokje beter niet aandoen. Dat is mijn mening haha.

Ik zou een doorzichtige zwarte panty eronder aandoen, en boven bijvoorbeeld een zwart truitje en ergens nog een accesoire in de kleur van het rokje. :slightly_smiling_face:

Ik was gister nog vergeten te vermelden dat ik 'm met bruintinten wil gaan combineren, heb m’n post nu aangepast, maar evengoed bedankt voor je tip :relieved:

Als het warm is zoals nu, bijv. een middelbruin/donkerbruin shirtje met daarover heen een beige blazer. En onder het rokje gewoon blote benen.

Thanks voor je tips! Maar ik ben op zoek naar advies/tips hoe ik 'm in de herfst en winter kan dragen als het koud is, dat was ik nog vergeten te vermelden :stuck_out_tongue:.

Ik zou hem denk ik met een dikke panty dragen, een wit onderhempje en een bruin blazertje. En dan met een leuke circle scarf (misschien creme kleurig?) en laarzen =)

Dat was ik ook nog vergeten te vermelden, ik draag nooit blazers. Maar evengoed bedankt voor je tips :relieved:

zwarte legging er onder en iets fleurigs erop!

Ik wil 'm echt met bruin en cremetinten combineren en vind zwart er ook te hard onder.

sorry las titel denk niet goed want om die foto leek hij net wit haha

combineer dan met bruin :slightly_smiling_face:

misschien met een (donker)bruine, wat dikkere maillot met of zonder, naja hoe heet dat, euhh zo’n soort verdikkinkjes xd.
ik weet niet zo goed wat jouw stijl is, maar voor een funky party zou je er misschien een gekleurde legging onder kunnen doen maar voor normaal in de winter is dat niet zo geschikt…:smiley:
Misschien heb je (of kan jekopen) wat leuke gekleurde broches, die kan je misschien aan het rokje of op je t-shirt spelen, zodat het wat kleur en speelsheid krijgt (ligt ook aan je stijl, of dat bij je past)
Ik hoop dat je wat aan de tips hebt, zoniet, succes met combineren :wink:.
xxxx

Thanks voor je tips. Met een donkerbruine legging is misschien inderdaad ook leuk. De rest vind ik er niet zo leuk bij. Maar evengoed bedankt voor het meedenken!