creme/foundation voor spataders

Hoi allemaal,
Ik heb een vraag:
Weten jullie misschien een creme die helpt dat je spataders minder zichtbaar worden, als dat überhaupt wel bestaat (?)
en bestaan er ook foundations voor je benen? zodat ik mn spataders een beetje weg kan werken en zo ja, zouden jullie kunnen zeggen welke?

alvast bedankt!
xoxo

of misschien verder nog tips?

je kan de spataders er ook uit laten halen met zo 'n pinnetje waar ze vroeger bij egyptenaren hersenen er uit pulkte…

niet door je neus hoor… maar dan maken ze een sneetje in je been…

XD

uuh het was gewoon een vraag en als je het raar vind reageer dan gwn niet.

-

dat is gewoon serieus hoor.
maar jij bedoeld volgens mij dat je striae hebt, en nee die kunnen niet weg, met de tijd worden ze wit en minder zichtbaar. you gotta live with it. en je kan wel even normaal reageren hoor.

@Britt
Ja er is zo’n foundation genaamd true color. Kon je ook zien op teleshop!
Je kunt hem ook op je benen smeren en hij geeft niet af.

@heyallesgoed , nee ik bedoel wel gwn spataders want ik heb 1 best wel grote spatader aan de binnenkant van mn linkerbeen, en aan de achterkant van mn knie ook een paar van die kleine paarse rare streepjes.
maar het klopt wel wat je zegt dat ik er maar mee moet leren leven maar ik dacht misschien is er wel iets voor? maar toch bedankt!

@moonkissed oke ik ga kijken of ik m kan vinden op internet! dankjewel

Mijn moeder heeft daar een goede foundation voor! Heeft ze bij de Douglas gehaald. Ben ff de naam kwijt, iets met cover ofzo heette het. Zal straks ff kijken :wink:

ooh ja graag, dat zou fijn zijn!

Oh ik weet de naam nu, het is Coverderm :wink:

Ik zou ze gewoon weg laten laseren. Ben je gelijk ook van de pijn af

super bedankt heb het al meteen gevonden!
wel beetje duur maar dan spaar ik er maar even voor!

@ayoyu ik heb er geen pijn aan, ik vind het alleen lelijk. maar als ik er pijn aan krijg ga ik het ook wel weglaseren

Geen dank :wink:! Hoop dat je er wat aan hebt!

Striae is ook paars (aan het begin).

o haha sorry misschien een beetje lastig geformuleerd, maar dat heeft mijn moeder ook laten doen. t was volgens mij goedkoper van laseren en bij haar werd het vergoed…

http://www.topdrogist.nl/…8-tvt3K8CFeMLtAodv0U1Aw…
hier heeft ze nog n hele reeks van staan…

hey, ik ben ff naar mijn moeder gegaan en die vond t gelijk helemaal zielig voor je :wink:. maar ze had t volgende te zeggen:
hallo, ik zie dat je 13 bent, wat ontzettend naar dat je nu al last hebt van spataderen, en geloof me camoufleren is niet de oplossing, uiteindelijk wordt het wel erger en het kan ook pijn gaan doen.
weet je trouwens wel zeker dat het geen striae is?
maar misschien is het verstandig om (eventueel met je ouders) naar de huisarts te gaan, hij kan kijken of het echt spataderen zijn, en wie weet ben je wel verzekerd en kun je het gewoon weg laten halen, je loopt dan wel even met een steunkous, maar het is het meer dan waard.
het is een heerlijk gevoel om je niet te hoeven camoufleren en gewoon even in je korte broek over het strand te kunnen lopen zonder je zorgen te hoeven maken over spataderen.

en o, laseren kan natuurlijk ook. Maar dit wordt niet altijd vergoed!
Ik heb echt al een heleboel spataderen gehad en ik kreeg steeds weer een nieuwe :frowning_face:, ik heb er 2 weglaten laseren, en op die plekken is mijn pigment huishouding een beetje in de war, ik heb daar rare witte en bruine vlekjes. de arts zij dat dat wel vaker gebeurde bij laseren maar dat dat minder zou worden.

ik hoop dat ik je hierbij geholpen heb, sterkte er mee meid!!!

tja that’s my mom… ze voelt zich nu helemaal goed en jong want ze heeft op n forum gereageerd. XD
je zal maar ergens blij van worden 0_0

maar ik hoop dat ik(mn moeder) je hier een beetje mee heeft kunnen helpen.

^ Spataders laten weghalen mag niet zomaar hoor. Mijn vader heeft het ook laten doen en het is echt een pijnlijke operatie. En zoals je moeder zelf al zegt, als je ze laat verwijderen komen ze toch weer terug. Het is niet de bedoeling dat de topicstartster vanaf haar 13 al regelmatig haar spataders laat weghalen.