hey, ik ben ff naar mijn moeder gegaan en die vond t gelijk helemaal zielig voor je
. maar ze had t volgende te zeggen:
hallo, ik zie dat je 13 bent, wat ontzettend naar dat je nu al last hebt van spataderen, en geloof me camoufleren is niet de oplossing, uiteindelijk wordt het wel erger en het kan ook pijn gaan doen.
weet je trouwens wel zeker dat het geen striae is?
maar misschien is het verstandig om (eventueel met je ouders) naar de huisarts te gaan, hij kan kijken of het echt spataderen zijn, en wie weet ben je wel verzekerd en kun je het gewoon weg laten halen, je loopt dan wel even met een steunkous, maar het is het meer dan waard.
het is een heerlijk gevoel om je niet te hoeven camoufleren en gewoon even in je korte broek over het strand te kunnen lopen zonder je zorgen te hoeven maken over spataderen.
en o, laseren kan natuurlijk ook. Maar dit wordt niet altijd vergoed!
Ik heb echt al een heleboel spataderen gehad en ik kreeg steeds weer een nieuwe
, ik heb er 2 weglaten laseren, en op die plekken is mijn pigment huishouding een beetje in de war, ik heb daar rare witte en bruine vlekjes. de arts zij dat dat wel vaker gebeurde bij laseren maar dat dat minder zou worden.
ik hoop dat ik je hierbij geholpen heb, sterkte er mee meid!!!
…
tja that’s my mom… ze voelt zich nu helemaal goed en jong want ze heeft op n forum gereageerd. XD
je zal maar ergens blij van worden 0_0
maar ik hoop dat ik(mn moeder) je hier een beetje mee heeft kunnen helpen.