Creepy Story Lines ^-^

Ik zoek een eng, spannend en raar verhaallijn. Het liefst niet iets dat te maken heeft met liefde. Haha. Ik weet niet of jullie de boeken van Stephen King kennen, maar die heeft dus spannende, rare verhalen.

Iemand suggesties?

Om zelf te kunnen schrijven by the way :blush:

Ik wist niet in welk forumonderdeel ik dit moest plaatsen, dus ik dacht schrijven is best creatief, en creatief hoort weer bij Crea Bea

zoek je nu boeken om te lezen of gewoon inspiratie om zelf wat te kunnen schrijven? :d

Om zelf te kunnen schrijven ^^

Niemand? ):

Ik weet niet zo goed wat je bedoelt eigenlijk :’)
Bedoel je dat wij een plot voor je bedenken en dat jij het verhaal schrijft? Want ik denk niet dat er veel mensen zijn die daartoe bereid zijn tbh

Misschien kan je dat in onderwerp Schrijven kan doen? :astonished:
Of je kan even op internet horrorboeken zoeken met een verkort verhaaltje.

http://www.bruna.nl/boeke…nning/horror-griezel-site

hier ofzo :’)

Bedankt voor de tip :’)

^ dit. En zou je het serieus leuk vinden om een plot uit te schrijven van iemand anders? Dat is toch juist het hele idee, dat zo iets van jezelf komt, dat jij het bedenkt.

Ik haal mijn ideeën uit boeken en films, maar niet op een manier dat ik hun idee overneem. Ik zie dan bijvoorbeeld iets kleins gebeuren in die film en daar bedenk ik dan een heel groot iets achter. Verder haal ik het meeste uit de omgeving. Als je eens een dag extra op je omgeving let zie je veel meer en dat kan wel eens leuke dingen als gevolg hebben.

Probeer vooral niet te hard, dat werkt nooit. Hopelijk heb je hier iets aan. :slightly_smiling_face:

Ja, hier heb ik wat aan, danku :heart: