Creepy boy ; Help!

Ik werd zo’n uur geleden gebeld op mijn gsm door een onbekend nummer, dus ik nam op, hij zei hallo en ik legde af :stuck_out_tongue: (Geen normale actie I know) Dan belde hij weer, negeerde ik hem. Ik stuurde een sms (Sorry, ik legde per ongeluk af, wat is je naam?). En dan belde hij weer. Deze keer nam ik op, hij terug ‘hallo’ en ik antwoorde ‘hallo’. (Ik was me ondertussen aan het omkleden dus het boeide me niet echt.) Dit werd er gezegd;
Hij; Hallo met de Media Markt, met wie bel ik?
Ik; de Media Markt?
Hij; Ja, er is een bestelling niet afgehaald op de naam van Nathalie (mijn naam dus) en er stond dit nummer op de bon dus ja…
Ik; Maar ik heb niets besteld? …
Hij; Ja maar hoe kom ik dan aan dit nummer?
Ik; Ha ha, mysterie eh!
(Toen dacht ik echt al zo van; loserr -.-’)
Hij; Maar je weet toch dat je hiervoor voor de rechter kan komen!
Ik; Uhu, het zal wel :roll_eyes:

• Moment stilte -
    Hij; Ga je moeder neuken!
    Dan heb ik afgelegd en niets meer van hem gehoord.

Ik vind hem vooral creepy omdat hij mijn naam en nummer weet, ik schrok me dood fzo xD Maar ik denk dat het de jongen is van een paar dagen terug, die mij had toegevoegd op msn en zei dat hij van mij houdt. Waarna hij op de webcam toonde hoe hij zich masturbeerde :bored: Maar hij was wel te verlegen om te zeggen wie hij is… Mijn vriendin heeft hem dan toegevoegd en met hem gepraat, hij veranderde heel vaak van naam xd, maar hij zei dat hij mij en enkele vriendinnen kent, dus hij zit bij mij op school. Mijn vraag is nu: Wat moet ik doen?! XD Ik ben hier heel onervaren in en ik begin te flippen bij dit soort dingen. En ik wil graag weten wie hij is natuurlijk :roll_eyes:

Hopelijk nemen jullie mij serieus op, want ik meen het. Help (:

Als iemand het nummer wilt, laat het even weten xd

Misschien kun je ontdekken wie het is en aangifte doen?
Succes meid!
x

Dankje (: Maar aangifte is er misschien toch wat over x)

WUAHAHAHAHA XD Sorry, bij dat stuk ‘ga je moeder neuken’ ging ik ff plat XD

Je hoeft je niet te verontschuldigen x’D

ik weet denk ik wat er aan de hand is.
waarschijnlijk is het een vriend van iemand die jou nummer heeft en dan bellen ze samen vanaf zijn telefoon. maak je niet druk ios mij ook is gebeurd

Het is opgelost. De jongen is de ex van mijn exvriendin :’) Zo te zien wil die exvriendin wraak nemen. En hij is zielig en lelijk, maar goed, dit is helemaal niet boeiend. Toch bedankt voor de hulp xd

whaha succes ;d

• haha, het is al opgelost :stuck_out_tongue:

Laat lekker gaan, niet op reageren of mee bezig gaan houden, vinden ze juist leuk D:

ignore him.

Je zei dat je door een onbekend nummer werd gebeld & dat nummer daarna een smsje stuurde? volgens mij klopt dat niet :grinning_face_with_smiling_eyes:

Met onbekend nummer bedoelde ik een nummer dat mijn gsm niet kent, er staat geen naam op, snap je? :wink: Er stond gewoon een nummer en ik wist niet wie het was.