creepers

Hoi, ik wil echt heel erg graag creepers kopen maar ik kan echt niet kiezen want ze zijn allemaal zo gaaf! Ik zit te twijfelen tussen de normale zwarte lage of de zwarte lage met een doodshoofd en of de hoge zwarte of de legergroene hoge. Het moet sowieso niet een ander kleurtje dan zwart, donkergroen of rood hebben lol. Heeft iemand hier misschien een paar en lopen ze fijn? Ik wou ze al vorig jaar kopen maar heb het nooit gedaan, weet niet wrm lol.

Ik heb zelf 4 paar Creepers. Ze zitten comfortabel, maar ik ben wel platform gewend. Misschien kun je het beste als eerste paar de lage zwarte kopen.

Ik zou zelf ook voor lage zwarte gaan (alleen dan niet met doodshoofden erop, vind dat persoonlijk een beetje kinderachtig staan). De lage zwarte zullen ook makkelijk te combineren zijn met outfits!

Ik vind ze heerlijk lopen, wel even wennen in het begin. Wel vind ik dat ze heel zweterig zijn? Geen idee of dat aan mij ligt maar goed :stuck_out_tongue:

Ik vind lage zwarte creepers heel mooi, wil ze zelf ook nog graag!! Zou zelf dus voor die kiezen, zijn ook makkelijk te combineren

Ik heb zelf 2 paar, en ga er deze winter weer 2 kopen :slightly_smiling_face:)
Waar wil je ze kopen? Als je dichtbij Rotterdam woont zou ik ze bij de black widow of bij the punch kopen :slightly_smiling_face:

Ik heb besloten om de lage zwarte te kiezen maar ik vroeg me af of het wel geschikt is voor de zomer want straks is het echt een winterschoen en koop ik het nu voor niets, iemand?

+ Zal ik met een dunne of dikke zool en of van leer of suède ugh ik kan echt niet kiezen…

Kan dit niet gewoon in het ‘is dit leuk?’ topic?