Creativity Challenge ||1||

http://i187.photobucket.com/albums/x156/ByLaura/creativitchallange.jpg

Een nieuwe wedstrijd met ongeveer elke 2 weken een nieuw thema. Iedereen kan mee doen, want met elk thema heb je keuze uit twee of meer mogelijkheden. De ene keer kun je kiezen uit Fotografie of Dichten. De andere keer heb je bijvoorbeeld weer keuze tussen Tekenen/Schilderen en Film. Elke keer weer andere keuzes. Ik en Teddylicious zijn de jury. Elke keer zal er iemand afvallen. Tenzij iemand niet heeft ingeleverd. Alles draait om je creativiteit. Er is niemand die de meeste kans heeft om te winnen, omdat er altijd weer nieuwe keuzes zijn.

|| De Regels ||

• Lever je opdracht altijd voor de deadline in. Als je een reden hebt dat je later moet inleveren, zeg dat dan op tijd.
  • Als je je opdracht ingeleverd hebt mag je nog 1 keer je opdracht veranderen. Als je toch iets nieuws hebt gemaakt.
  • De verdere regels komen wel bij de opdrachten. Omdat dat verschilt bij wat je doet.
    -Probeer het topic een beetje overzichtelijk te houden. Ik zal alle ingeleverde opdrachten in het berichtje onder dit bericht zetten.

|| Opdracht 3 ||

Sprookjes

Sprookjes, doe wat je wilt! Een al bestaande, een zelfverzonnen sprookje. Laat je fanatasie zien.

Keuze uit:
Wat je maar wilt! Tekenen, schilderen, fotografie, film, gedicht etc.

Deadline: woensdag 18 November

Ingeleverd:

1. aljasleen:

2. CtheSun:

3. bogpeat:

4. crunchy_CRUMBLE:

5. robinxxxxx:

6. Jakkiebah:

7. dropjes:

1. ChantalHOI

ditvindikleuuuuuuk! :slightly_smiling_face:

oke leuk! =D

oo dit is echt leuk! maar ik twijfel want ik heb weinig tijd door school enzo…

ik zal daar rekening mee houden. En genoeg tijd geven! En als het uit eindelijk niet lukt stop je er gewoon mee

dat lijkt me ook wel heel leuk! maar ik moet al zoveel maken voor school :confused:

1. ChantalHOI
  2. Dodger

Ik heb het ook wel druk met school maar vind dit toch leuk en wil het proberen. Wedstrijden gesticht door jou zijn tot nu toe wel interessant geweest :’)

1. ChantalHOI
  2. Dodger
  3. xHappyfacex

wat leuk !

1. ChantalHOI
  2. Dodger
  3. xHappyfacex
  4. NTFO

upjeeee?

Oeh leuk leuk! Meer mensen?

Ik twijfel… Zit niet zo vaak op de computer…
2 weken zei je toch?
Dan red ik het misschien wel. Wel super tof… Hm…

1. ChantalHOI
  2. Dodger
  3. xHappyfacex
  4. NTFO
  5. noGUTSnoGLORY

Als ik 't de eerste keer al niet red, gooi me er maar uit!

upjeeeeee. :slightly_smiling_face:

up!

And agaaiiin up. x]]

Higher !

1. ChantalHOI
  2. Dodger
  3. xHappyfacex
  4. NTFO
  5. noGUTSnoGLORY
  6. xTuttiFrutti

Exiting!