CREATIVE BREINEN: Waar wordt jij door geinspireerd?

Door welke film, welk boek, welke voorstelling, welke muziek of welke cultuur wordt jij geinspireerd?

Hele mooie gevoelige pianomuziek :grinning:

Echt alles wat ik hoor en zie! Er is zoveel. Het kan zelfs een verloren boodschappenlijstje zijn.

In de trein zitten en om je heen kijken ^^ (naar buiten, niet naar al die chaggie’s in de trein xD)

of anime kijken, krijg ik veel inspiratie van ^^

Gewoon door de omgeving, vooral de natuur. Maar soms ook de radio. Vanalles eigenlijk :slightly_smiling_face:

Alles eigenlijk (:

School, natuur, naar school fietsen, tumblr, girlscene enz. ^^

m’n hele leven.
maar meestal van de allerdomste dingen.
meestal als ik in een domme bui ben, dan kom ik op de geniaalste ideeën !

Spullen in huis

Veel dingen maar vooral muziek en mooie plaatjes (bijv deviant art) en creaties van andere mensen maarja ik hou van designen dus vandaar :wink:

Door muziek word ik altijd geispireerd om patronen te tekenen. Van sommige muziek ga ik ook andere vage dingen tekenen. Meestal alternatieve popmuziek bv Gorillaz, Crystal Castles, en veel vage dubstep.

a

Same here.

mijn eigen emoties : )

waah dubstep is vet xD

~on topic: van de scene stijl, visual kei (al is dat meer een subcultuur onder muziek) stijl en de gothic lolita stijl inspireren me trouwens ook xD
en eten.

Blogs van anderen bekijken.
Dit is mijn blog, ook met leuke DIY’s enzo.
martiege.blogspot.com

Ik word vooral geinspireerd door foto’s op internet (vooral weheartit.com). Ook door outfits van fashionista’s op modeblogs. En door tijdschriften.

crafts, zoals op cutoutandkeep.net
van de creatieve topics hier :slightly_smiling_face:
foto’s
groen; natuur

Het was een vraag op mijn vragenlijst voor de toelating op de kunstacedemie! Eigelijk heb ik zelf precies hetzelfde als de meeste hier: ik kan er mijn vinger niet precies op leggen! Het schiet zomaar in mijn gedachte - maar ik droom weg aan het strand, maar kan bijvoorbeeld ook zomaar in een restaurant met een idee komen… Heel apart! Nu weet ik nog niet wat ik ga opschrijven op de vragenlijst -.-

Ik zou er neer zetten wat je net getypt hebt :slightly_smiling_face:
En dan wat je huidige inspiratiebronnen zijn.

Door inspirerende boeken, creatieve tijdschriften, mijn eigen gevoelens en gedachten op dat moment, …