creatieve therapie

Hallo allemaal,

Ik ben de laatste tijd erover aan het denken om creatieve therapie te gaan volgen…
Dit omdat ik nogal woede problemen heb, en niet weet hoe ik hier mee om moet gaan.

Maar ik weet er helemaal niks over, en wou vragen of een van jullie hier ervaring mee heeft…
Of misschien iemand in je omgeving.

-xo-

Mijn broertje heeft het een tijdje gedaan. Hij vertelde er nooit erg veel over, maar hij vond het wel heel leuk. Hij tekende en schilderde en boetseerde… En na een tijdje werd hij wel wat rustiger, maar daarna ging hij niet meer “vooruit”. Vanwege de prijs is hij ermee gestopt.

Voor sommigen helpt het wel heel goed, een kennis heeft er wel ontzettend veel baat bij gehad.

Ik weet niet veel van creatieve therapie af, maar ik weet wel dat action painting heel bevrijdend werkt als je boos ben. Ik weet niet of je hier wat aan hebt?

Ik zit in groepstherapie met creatieve therapie. Ik vind het zelf enorm prettig. Je leert er heel veel van.

Ik denk wel dat het heel erg per persoon verschilt, ik ken ook mensen die het niets vonden, maar ik ben van mezelf al wel creatief ingesteld en ik heb er heel veel baad bij.

Ik zou zeggen, probeer het. En als het niets voor je is kun je verder zoeken naar andere dingen, misschien dramatherapie.

dankjewel allemaal! xx

heb er veel aan!