Creatieve thema contest #<3

Hallo meiden!

Ik weet niet of zoiets al bestaat, maar hierbij open ik het creatieve themacontest.

Wat is de bedoeling?
Elke week is er een nieuwe opdracht. De opdracht heeft een thema, bijv. Zomer. En je bent zelf vrij in hoe jij dit thema gaat uitbeelden. Dit kan zijn door een zomerse tekening te maken of door iets in elkaar te knutselen.

Suggesties voor thema’s zijn altijd welkom!

Elke opdrachtkrijgt iedereen punten. Deze punten geef ik. Degene die bij die opdracht de hoogste aantal punten heeft gehaald krijgt 1 extra bonuspunt. Zodra we bij de laatste opdracht zijn, worden de punten bij elkaar geteld en hier komt een uiteindelijke winnaar uit. De winnaar krijgt een prijsje. We beginnen met 6 opdrachten, dus 6 weken.

Er valt dus niemand af per opdracht en iedereen is vrij om niet meer mee te doen. Hiervoor wel graag even uitschrijven. Dit kan je doen door mij een bericht te sturen dan haal ik je van de lijst af.

Deelnemers:
Jadhead
ISobsession
VanessXX
Irtjee
Laxprincesita

Kan ik meedoen? alleen ik ben tot 9 augustus weg, maar kan ik het dan miss daarna inhalen???

Ja hoor je kan wel meedoen, maar dan de eerste opdracht kan je niet mee doen. Laat maar even weten of je dan mee wilt doen.

Niemand? :frowning_face:

oke ik doe graag mee

Ik doe mee!

Uppppp!

Meld je aan!

ik doe mee als het nog door gaat

Ik doe graag mee!

ik doe ook mee!

Tuurlijk gaat het nog door! Ik zet jullie even in de lijst.

Mag je ook iets over het thema schrijven of een foto bewerken ofzo?(A)

Ja dat mag ook! Je mag alles rond het thema doen.

Inschrijven kan nog tot vrijdag. Hoop dat er nog wat bijkomen en anders gaan we gewoon beginnen. Dan maak ik het thema bekend. Ideeën voor thema’s zijn welkom. Kan je hier plaatsen of een pb.

okee, dan doe ik ook mee :3

I’m in !

ik doe mee! mag je ook een verhaal maken, of een liedje bijvoorbeeld?

up? komen de opdrachten al bijna?

Leuk, kan ik meedoen?

wanneer komt het eerste thema?