Creatieve stage taken

Hey!! Ik zit in de stress, misschien kan iemand mij helpen. Mijn stagebegeleider wil dat ik zelf kom met creatieve taken die ik kan uitvoeren en waar ik mij de laatste 3 weken mee bezig kan houden (tot het einde van mijn stage). Hij voert de druk op door mij het gevoel te geven dat er geen stagetaken meer voor mij zijn en hij dus zo snel mogelijk van mij afwil (ik weet het, vreselijke stageplek…). Nu is mijn vraag of iemand een idee heeft wat voor taken ik zou kunnen doen? Ik loop stage bij een influencer agency, dus kan in iets zijn met de influencers (zoals een social media strategie) of iets voor het bedrijf. Ze hebben al een website recent gelanceerd en de social media willen ze nu laten voor wat het is. Ik kom zelf niet verder dan gifjes maken of een interview video over het bedrijf. Iemand ideetjes?! )):

Ligt er denk ik ook aan in welk jaar je zit van je opleiding. Is het een fulltime stage of loop je 1 dag in de week.
Bij op de opleiding wordt gehamerd op leerdoelen. Wat wil jij leren? Waar wil jij verder in groeien?

Ik loop fulltime stage. Het maakt niet uit wat de taken zijn, als het maar een beetje creatief is als in ontwerpen! Verder vind ik marketing ook heel leuk…

Heel vervelend dat je met zo’n vreselijke stageplek te maken hebt. Eigenlijk wat Mirrorball zegt, heb je leerdoelen waaraan je wilt of soms zelf moet aan werken van je opleiding? Heb je een onderzoek verricht? Wellicht dat je je aanbevelingen kunt uitwerken voor het bedrijf?
Misschien dat je met je stagebegeleider van school erover kunt hebben en wellicht dat hij/zij tips heeft hoe je je laatste weken kan invullen?

Hi! wat vervelend dat je zo je stage moet eindigen. ik weet niet of mijn reactie nog nut heeft maar misschien kun je nog vragen of je met een andere afdeling kan meekijken. En voor iets creatiefs ontwerpen: misschien kun je nieuwe social/email templates ontwerpen, ik denk dat ze altijd wel blij zullen zijn met verschillende opties. als er nog tijd is kun je van verschillende merken waar ze geïnteresseerd in zijn een merkanalyse doen? ik hoop dat je je stage nog fijn kan afronden!